اخبار

ال‌جی V10 به‌روزرسانی اندروید ۷ را دریافت کرد

اندروید نوقا برای V10

امروزه بسیاری از کاربران به‌شدت به دنبال دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای دستگاه‌های خود هستند زیرا دریافته‌اند که مقوله امنیت تا چه اندازه برای دستگاه آن‌ها اهمیت دارد. با این وجود سیاست به‌روزرسانی اندروید توسط گوگل تعیین نمی‌شود. این شرکت تنها نسخه جدید اندروید را عرضه کرده و آن را در اختیار شرکت‌های سازنده تلفن همراه قرار می‌دهد و این شرکت‌های تولید کننده هستند که تصمیم می‌گیرند که چه زمانی به‌روزرسانی را برای کدام‌یک از دستگاه‌های خود ارائه کنند.

در این میان شایعات درباره تلفن همراه هوشمند جدید ال‌جی یعنی LG V30 به نهایت خود رسیده و طرفداران این برند فشار زیادی را در جهت رونمایی زودتر از این تلفن همراه هوشمند بر روی کمپانی ال‌جی وارد می‌کنند. کمپانی ال‌جی نیز در کنار تلاش‌های خود برای آماده‌سازی این دستگاه زمانی را برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای V10 بر روی دستگاه‌های متصل به شبکه اپراتور مشهور یعنی T-Mobile در نظر گرفته است.

به‌روزرسانی جدید صرفا برای نخستین نسخه از اندروید نوقا در نظر گرفته شده است و این در حالی است که کاربران امید داشتند تا بتوانند نسخه ۷٫۱ اندروید را بر روی دستگاه V10 خود داشته باشند. با این وجود همین به‌روزرسانی نیز برای آن‌ها کفایت می‌کند و دید کاربران را نسبت به سری V مثبت نگه می‌دارد.

کاربران V10 برای دانلود این به‌روزرسانی به ۱٫۳ گیگابایت حافظه داخلی خالی نیازمند هستند و برای شروع فرایند به‌روزرسانی باید حتما به شبکه وای‌فای متصل باشند. نسخه نرم‌افزاری این دستگاه بعد از به‌روزرسانی به H90130B تغییر خواهد کرد و همراه آن تصحیحی برای تایمر E911 که سابقا به‌صورت درست کار نمی‌کرد نیز ارائه خواهد شد. البته دستگاه شما پس از به‌روزرسانی شدن به تمامی ویژگی‌ها و مشخصات اندروید نوقا مجهز خواهد شد.

البته ال‌جی هنوز برنامه خود برای عرضه به‌روزرسانی برای سایر دستگاه‌های عرضه شده توسط این شرکت را نیز اعلام نکرده است و به همین دلیل نیز می‌توان انتظار عرضه آخرین نسخه‌های اندروید بر روی دستگاه‌های دیگر این شرکت کره‌ای را نیز داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا