اخبار

دوربین همراه جدید ال‌جی، مونوپاد را بازنشست می‌کند

دوربین همراه جدید ال‌جی، مونوپاد را بازنشست می‌کند

ال‌جی

دوربین به‌کاررفته در جلوی گوشی ال‌جی G6 دارای لنزی ۵ مگاپیسلی و وسیع است که زاویه دید آن نیز به ۱۰۰ درجه می‌رسد. این مشخصات دوربین و لنز، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نصب تلفن‌های همراه خود بر روی دسته سلفی یا مونوپاد بتوانند به عکس‌برداری دسته‌جمعی بپردازند.

از زمان اختراع دسته‌های سلفی تا کنون میلیون عدد از آن‌ها در بازار فروخته شده است. با این حال از آن زمان تا کنون بسیاری از مکان‌ها از جمله موزه هنر گالری ملی (The National Gallery) در شهر لندن، تورنمنت تنیس ویمبلدون و حداقل ۶ ورزشگاه لیگ برتر فوتبال حمل این دسته‌های سلفی را به دلایل امنیتی و همچنین ضد اجتماع بودن ممنوع کرده‌اند.

با این حال تلفن همراه ال‌جی G6 که به‌تازگی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا معرفی شده است می‌تواند راه‌حلی برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی باشد. این دستگاه علاوه بر دوربین یاد شده مجهز به صفحه‌نمایشی ۵٫۷ اینچی بوده که می‌توان با کمک آن به‌صورت همزمان از دوربین جلو و پشت این دوربین تصاویری را به ثبت رساند. علاوه بر این، ویژگی پیش‌نمایش‌های فوری این تلفن همراه هوشمند نیز برای مشاهده سریع عکس‌ها و آپلود کردن بدون معطلی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت طراحی شده است.

قیمت این تلفن همراه هوشمند که به‌نوعی پرچم‌دار جدید ال‌جی نیز تلقی می‌شود هنوز مشخص نشده است ولی با در نظر گرفتن قیمت ال‌جی G5 در سال گذشته (۵۲۹ دلار) می‌توان تا حدودی قیمت نهایی ال‌جی G6 را حدس زد و نباید انتظار برچسب قیمت پایین بر روی این محصول بود.

بااین‌وجود ادعای ال‌جی مبنی بر پایان عصر مونوپاد به‌واسطه همراه هوشمند جدید این شرکت اندکی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد زیرا تمامی کاربران جهان از این دستگاه استفاده نخواهند کرد ولی اگر سایر شرکت‌ها نیز به سراغ فناوری‌های مشابه بروند آنگاه می‌توان این موضوع را جدی گرفت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا