اخبار تکنولوژی

نسل جدید لپ‌تاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip معرفی شد

شرکت Asus را باید از برندهای خوش سابقه در صنعت لپ‌تاپ دانست. کمپانی که همیشه سعی داشته محصولات باکیفیت و قدرتمندی را در اختیار مخاطب قرار دهد. در این بین نسل جدید لپ‌تاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip معرفی شد.

دستگاهی که از پردازنده نسل سیزدهم اینتل قدرت گرفته و طراحی نسبتا بهبودیافته دارد. این نوت بوک دارای نمایشگر ۱۶ اینچی اولد با وضوح ۳.۲کی است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد. یک لولای ۳۶۰ درجه برای آن تدارک دیده شده تا افراد این دستگاه را در حالات مختلفی به کار گیرند. همچنین در حالت تبلت هم قابل استفاده است زیرا صفحه نمایش لمسی با پوشش گوریلاگلس دارد.

ایسوس Vivobook S 16 Flip منعطف و قدرتمند

ناگفته نماند ۱۰۰ درصد از طیف رنگی  DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. همچنین ایسوس قلم استایلوسی هم تدارک دیده تا افراد در صورت نیاز آن را به کار گیرند. در سایر مشخصات باید به پردازنده Core i9-13900H اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتزی، حافظه اس اس دی، سیستم عامل ویندوز ۱۱ اشاره کرد. ایسوس در این مدل قابلیت‌هایی چون وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۲، یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک درگاه USB 2.0 Type-A، یک پورت HDMI 2.1 و یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری به کار گرفت.

همچنین افراد با کیبورد آن می‌توانند نورپس زمینه قابل انتخابی داشته باشند. اسپیکرهای دالبی اتموس توان صوتی بالایی داشته و صدایی شفاف پخش می‌کنند. اسپیکری که توسط شرکت هارمن کاردن توسعه یافته و تجربه صوتی بی‌نظیر رقم خواهد زد. یک باتری ۷۰وات ساعتی هم در کار بوده و از تاییدیه نظامی  MIL-STD-810H برخوردار است.

ایسوس Vivobook S 16 Flip وزنی ۱.۹ کیلوگرمی داشته و قیمت و تاریخ عرضه نامشخصی ندارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا