اخبار تکنولوژی

ساعت آمازفیت GTR 4 Limited Edition معرفی شد

آمازفیت GTR 4 را در سپتامبر گذشته معرفی کرد و حال نوبت به یک نسخه ویژه رسید که آمازفیت GTR 4 Limited Edition نام دارد و برخی ویژگی جدید ارائه می‌دهد.

آمازفیت GTR 4 Limited Edition اکثر مشخصات و ویژگی‌های مدل استاندارد را دارد، اما طراحی متفاوتی شامل آن شد. GTR 4 Limited Edition دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED خمیده بوده و یک تاج زیبا از فولاد ضد زنگ ۳۱۶L دارد که روی آن Amazfit نوشته شد. این تاج با دکمه‌ای به هم متصل شده که به نظر متفاوت از نمونه معمولی است.

مانند تاج، قاب میانی آمازفیت GTR 4 Limited Edition نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شد، در حالی که پنل عقب از جنس شیشه و سرامیک ساخته شده است. از سوی دیگر، GTR 4 استاندارد با قاب آلیاژی آلومینیومی و پنل عقب براق عرضه می‌شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های طراحی بین نسخه معمولی و محدود GTR 4 این است که مدل نخست با بند‌های فلورالاستومر، سیلیکون مایع و نایلون چرمی عرضه می‌شود، در حالی که مدل دوم فقط با بند فلورالاستومر عرضه می‌شود که متفاوت از بندهای فلورالاستومر GTR 4 معمولی است. با این حال، هر دو ۲۲ میلی‌متر عرض دارند، با یک سگک پین کلاسیک عرضه شده و دارای عرض قابل تنظیم ۱۵۰-۲۱۵ میلی‌متر هستند.

آمازفیت GTR 4 Limited Edition با طراحی شیک

آمازفیت GTR 4 Limited Edition

GTR 4 Limited Edition همچنین ضخیم‌تر (۱۱.۲ میلی متر در مقابل ۱۰.۶ میلی متر) و سنگین‌تر (۴۹ گرم در مقابل ۳۴ گرم) از مدل استاندارد است و از شارژ مغناطیسی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که هر دو نسخه دارای باتری ۴۷۵ میلی آمپرساعتی هستند و تبلیغ شده برای شارژ کامل حدود دو ساعت طول می‌کشد و در سناریوی استفاده معمولی تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. GTR 4 Limited Edition می تواند استقامت بیشتری را در حالت صرفه جویی باتری ارائه دهد.

نسخه معمولی استقامت بالاتری نسبت به نسخه ویژه در حالت GPS ارائه می‌دهد (۴۴ ساعت در مقابل ۴۲ ساعت). با این حال، هر دو مدل تبلیغ می‌شوند که تا ۵۰ روز در حالت ساعت دوام می‌آورند.

GTR 4 Limited Edition همچنین می‌تواند به حسگر ضربان قلب برای ردیابی داده‌های تناسب اندام چند بعدی متصل شود. این ساعت هوشمند در یک رنگ مشکی با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار (۵۰ دلار بیشتر از مدل معمولی) عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا