اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی M13

سامسونگ پس از عرضه برای مدل‌های پرچمدار و میان رده، اکنون اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 را برای گلکسی M13 مقرون به صرفه عرضه می‌کند. این بروزرسانی که با کاربران هندی شروع می‌شود، چندین ترفند رابط کاربری و بهبود برنامه را ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند انتظار یک پنل سریع ساده برای دسترسی آسان‌تر به تنظیمات پرکاربرد، یک کتابخانه ایموجی تازه‌سازی شده برای ارتباطات واضح‌تر و یک فونت پیش‌فرض مدرن برای وضوح بهتر داشته باشند. علاوه بر این، ویجت پخش کننده رسانه با یک انیمیشن شکل موج پویا تغییر می‌کند، در حالی که ویجت ساعت صفحه قفل گزینه‌های اندازه، سبک و مکان بیشتری را برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد.

برنامه‌های سهام سامسونگ همچنین با گالری، اینترنت، پیام‌ها، تلفن و یادآوری‌ها و سایر موارد با ظاهری تازه مواجه می‌شوند. حتی برخی از برنامه‌ها برای داشتن ظاهری تمیزتر، برند سامسونگ را حذف می‌کنند. ویرایشگر عکس داخلی دارای کنترل‌های آسان‌تری برای ویرایش عکس‌های شما است، در حالی که یک ویرایشگر ویدیوی اختصاصی به نام «Studio» نیازهای ویرایش ویدیوی شما را برآورده می‌کند.

اندروید ۱۴ برای گلکسی M13 از راه رسید

این به‌روزرسانی دومین ارتقای مهم M13 5G از زمان عرضه آن با اندروید ۱۲ است. با دریافت اندروید ۱۳ در سال گذشته، این گوشی اکنون دو به‌روزرسانی اصلی دیگر را تضمین می‌کند و شرایط آن را تا اندروید ۱۶ افزایش می‌دهد. برای نصب آخرین به‌روزرسانی روی گوشی هوشمند خود، به سادگی به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم افزار > دانلود و نصب بروید.

برای جمع‌بندی، گلکسی M13 5G دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح +FHD است. انرژی خود را از یک تراشه Exynos 850 با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعتی تامین می‌کند. گزینه‌های حافظه شامل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در حالی که شارژ با ۱۵ وات ارائه می‌شود. برای عکاسی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولیه، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و عمق ۲ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و اگر از کاربران گلکسی M13 هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش موردنظر بروزرسان تازه انتشاریافته را دریافت کنید. سامسونگ در نظر دارد تا نیمه نخست ۲۰۲۴، آپدیت اندروید ۱۴ را برای بیشتر محصولات منتشر کند. باید انتظار داشت بزودی گوشی‌های بیشتری اندروید ۱۴ را از سوی سامسونگ دریافت کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا