اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y02t 4G بزودی معرفی می شود

یکی از افشاگران صنعت به تازگی فاش کرده که ویوو در حال توسعه یک گوشی اقتصادی ۴G بوده که به عنوان ویوو Y02t 4G شناخته می‌شود و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

شماره مدل نسخه جهانی V2254 بوده و نسخه هند V2252 است. این تلفن هوشمند برنامه‌ریزی شده در ماه می راهی بازار شود. اخیراً ویوو V2252 در TKDN و Geekbench مشاهده شد، اما نام بازاریابی آن ناشناخته بود. اکنون مشخص شده است که این گوشی با نام ویوو Y02T 4G به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح Full HD+ عرضه شود. در حالی که هیچ تاییدی در مورد نوع صفحه نمایش وجود ندارد، گمان رفته که این گوشی به صفحه نمایش LCD مجهز باشد.

ویوو Y02t 4G با قیمتی اقتصادی

شایعه شده است که Vivo Y02t 4G از چیپست مدیاتک سری Helio بهره می برد و ممکن است تا ۴ گیگابایت رم داشته باشد، که آن را به دستگاهی مقرون به صرفه برای کاربرانی تبدیل می کند که به دنبال عملکرد مناسب هستند. با این حال، هنوز نام دقیق چیپست فاش نشده است.

برای عکاسی، انتظار می‌رود Vivo Y02t یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی داشته باشد، اما هیچ خبری در مورد دوربین‌های کمکی وجود ندارد. دوربین جلو نیز هنوز معرفی نشده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های Y02t 4G باتری آن است. شایعات حاکی از آن بوده که این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که عمر طولانی برای مخاطب رقم زده و سرعت شارژ ۱۸ واتی ارائه می‌دهد.

در حال حاضر پیدا نیست چه تاریخی باید شاهد رونمایی چنین دستگاهی باشیم. احتمالا بزودی جزئیات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا