اخبار تکنولوژی

گوشی فایند N3 اوپو دوربین و شارژ قابل توجهی دارد

شرکت اوپو از برندهای موفق چینی در زمینه تولید گوشی محسوب شده که براساس گزارش‌ها بزودی گوشی فایند N3 تاشو را معرفی خواهد کرد. طبق آخرین اطلاعات این محصول آینده مشخصات سطح بالایی خواهد داشت.

متأسفانه، این گزارش اعداد خاصی در مشخصات فاش نمی‌کنند. آنچه تاکنون دریافت کردیم این است که اوپو Find N3 دارای صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی بزرگ‌تر با وضوح ۲۲۶۸×۲۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. گویی صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی است. در بخش سخت افزاری چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی تعبیه می‌شود.

همچنین ممکن است یک باتری ۴۸۰۵ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۸۰ واتی هم وجود داشته باشد. در نهایت، انتظار یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 اولتراواید و یک زوم پریسکوپ ۳۲ مگاپیکسلی L07D1W22 هم داریم. در بخش دوربین سلفی دو حسگر ۳۲ مگاپیکسلی که یکی از آنها خارج نمایشگر و دیگری داخل نمایشگر قرار داشته، تعبیه می‌شود.

گوشی فایند N3 در نزدیکی رونمایی

اوپو قصد دارد محصول تاشو جدید خود را ماه آگوست معرفی کند. تاکنون این شرکت تلفن‌های هوشمند تاشو مختلفی معرفی کرده گوشی فایند N3 یکی از گزینه‌های نسل بعدی و جذاب خواهد بود. پیدا نیست چه طراحی و ویژگی‌های دیگری را در این مدل می‌توان شاهد بود. اما انتظار داریم نسبت به نسل فعلی بهبودی در طراحی آن صورت گرفته و قوی‌تر از قبل باشد.

چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پردازنده پرچمدار کوالکام است که بیشتر گوشی‌های سطح بالا سال ۲۰۲۳ به آن مجهز شدند. بنابراین عجیب نیست فایند ان ۳ نیز چنین پردازنده‌ای در آن تعبیه شود. انتظار داریم بزودی قبل ماه آگوست شایعات و گزارش‌های بیشتری در دسترس قرار گیرد. برند اوپو همیشه سعی داشته با ارائه محصولاتی باکیفیت و خاص نظر علاقمندان به گوشی‌های هوشمند را جلب کند.

ناگفته نماند که اوپو، ویوو و وان پلاس زیر برند شرکت BBK هستند و در این بین ممکن است N3 را در برندهای دیگر شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا