اخبار

اپل watchOS 5 را برای ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد

watchOS 5 در کنفرانس WWDC یا همان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد. نسخه‌‌ی جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند تغییرات بسیار خوبی را برای بهبود عملکرد اپل واچ‌ها به همراه داشته است. با موبایلستان همراه باشید تا به بررسی watchOS 5 بپردازیم.

اپل هرسال در WWDC، از جدیدترین دستگاه‌ها و قابلیت‌های iOS خود رونمایی می‌کند. همانطور که حدس می‌زدیم امسال این کمپانی درکنفرانس خود watchOS 5 را معرفی کرد. انتشار واچ فیس‌های جدید و قابلیت‌های ردیابی سلامت از جمله تغییرات این نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل واچ هستند که بصورت مجزا به شرح توضیحاتی درباره آن ها خواهیم پرداخت.

watchOS 5

قابلیت‌های مربوط به سنجش سلامتی

کمپانی اپل که امسال با شعار “گجت های خود را فراموش کنید” و طراحی و اجرای پلتفرم “بهداشت دیجیتال” گام بزرگی در مسیر بهداشت روانی کاربران خود بر می‌دارد٬ تمرکز بیشتری در بخش مربوط به سلامتی کاربرانش داشته است.
در نسخه جدید سیستم‌عامل watchOS، می‌توانید برای بهبود در کیفیت زندگی و ارتقاء سطح سلامتی خود با دوستانتان مسابقه دهید به این صورت که در مدت این رقابت یک هفته ای، عملکرد شما و دوست‌تان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و فردی که پیشرفت بهتری برای افزایش سطح سلامتی داشته باشد و امتیاز بیشتری دریافت کند، در این رقابت پیروز خواهد شد.
watchOS 5
یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم عامل٬ حالت جدیدی است که در بخش Running Mode طراحی شده است که با استفاده از آن می توان سرعت دلخواه خود را در آن تنظیم نموده تا هشدارهایی شخصی‌سازی شده دریافت کرد.
از دیگر قابلیت‌های wathcOS 5 می توان به حالت «یوگا» اشاره کرد که فعالیت بدن از طریق اندازه گیری و پایش ضربان قلب در حالت «یوگا» و سرعت فرد برای محاسبه میزان کالری سوزانده شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

watchOS 5

Walkie Talkie در سیستم عامل watchOS 5

در watchOS 5 قابلیت‌های ارتباطی جدیدی وجود دارد که یکی از جالب‌ترین قابلیت‌ها اضافه شدن حالت Walkie Talkie در این نسخه‌ی جدید است. به کمک این ویژگی، فرد می‌تواند دوستان خود را به برنامه Walkie Talkie دعوت کند و با لمس دکمه «گفت‌وگو» با آن‌ها صحبت نماید. در سیستم‌عامل wathcOS 5 اپلیکیشنی با نام Podcast افزوده شده است که پادکست‌های دلخواه فرد را شناسایی و به صورت خودکار دانلود می‌کند.
ویژگی دیگری که به این نسخه از سیستم‌عامل watchOS افزوده شده، Webkit است که مشاهده صفحات وب را از طریق پیام‌ها یا ایمیل‌ها امکان‌پذیر می‌کند.
دستیار صوتی «سیری» هم بروزرسانی شده و اطلاعات بیشتری را برای کاربر ارائه خواهد کرد همچنین میان‌برهای دستیار صوتی سیری نیز به سیستم‌عامل watchOS 5 افزوده شده است که اطلاعات پرواز یا شرایط جوی و ترافیکی را برای کاربر شرح خواهند داد.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا