اخباربرنامه و بازی

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو مشخص شد

یک اطلاعیه جدید تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village را برای سری آیفون ۱۵ پرو و آیپدهای جدید اپل مشخص کرده است. Capcom، شرکت سازنده این بازی، تاریخ انتشار آن را تایید نمود که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

در طول رویداد بازی توکیو، کپکام اعلام کرد که Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس و آیپد در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. جدای از این، کپکام همچنین قیمت نسخه‌های موبایل رزیدنت را معرفی کرد. Evil Village و Resident Evil 4 Remake. گیمرهای موبایل می‌توانند هر دو عنوان را به صورت رایگان تست کنند، اما برای تجربه کامل این بازی‌های AAA باید به ترتیب ۳۹.۹۹ دلار و ۵۹.۹۹ دلار بپردازند.

با توجه به این واقعیت که اینها بازی‌هایی نیستند که در ابتدا برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده بودند، خبر بزرگی است. اینها عناوین نسل فعلی بوده که دارای جلوه‌های بصری شگفت انگیزی بوده و بر روی جدیدترین کنسول‌ها اجرا می‌شوند. اما اکنون، می‌توانید این عناوین را از آیفون‌های خود به صورت بومی بازی کنید.

بازی Resident Evil Village در راه آیفون ۱۵ پرو

به عبارت دیگر، برای استریم بازی‌های ویدیویی روی گوشی خود نیازی به کنسول دیگر ندارید. از هم‌اکنون، پیش‌سفارش Resident Evil 4 Remake به صورت زنده در اپ استور انجام می‌شود. اگرچه، در زیر “به زودی – مورد انتظار ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳” فهرست شده است.

هر دو عنوان از کنترل‌های روی صفحه همراه با پشتیبانی چند لمسی، HDR، پشتیبانی از کنترلر بازی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کنند. اپل به لطف چیپست جدید و قدرتمند Apple A17 Pro، بازی‌های درجه یک کنسول را به دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌آورد، که حتی از ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری نیز بهره می‌برد.

بنابراین، تغییر به USB Type-C و ساخت تیتانیوم جدید تنها تغییر عمده نیستند و برآمدگی‌های عملکردی به طور کلی تجربه جدیدی از بازی را به ارمغان می‌آورند. اگر از کاربران آیفون ۱۵ پرو هستید، بزودی می‌توانید عناوین ترسناک شرکت کپکام را روی تلفن هوشمند اپل خود تجربه کنید.

اپل سری آیفون ۱۵ پرو را با تغییرات بزرگ همراه کرده و به نوعی آنها کنسول‌های بازی همراه هستند و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهند تا یک تجربه همه جانبه و لذت بخش کسب کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت کپکام مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا