اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی شیائومی MIX Fold 3 فاش شد

شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو خود را اعلام کرد. شیائومی MIX Fold 3 در ۱۴ آگوست طی رویداد چین این برند رونمایی خواهد شد و مدتی بعد عرضه می‌شود.

ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این دستگاه شاهد عرضه جهانی خواهد بود یا خیر. دو مدل اول بازار جهانی را ندیدند، اما این مدل ممکن است تجربه بازار جهانی را پیدا کند، اگرچه شایعات ادعا می‌کنند چنین نخواهد شد. باید منتظر بمانیم و مشخص شود شیائومی چه برنامه‌ای دارد. احتمالاً شیائومی در طول این رویداد به موردی اشاره نخواهد کرد، اما چه کسی می‌داند، این شرکت ممکن است ما را شگفت زده کند.

با این اوصاف، برند یک تیزر ویدیوی رسمی را به همراه تاریخ به اشتراک گذاشت.  بخش‌هایی از گوشی در تیزر نشان داده شده است. شما به وضوح می‌بینید که بسیار نازک خواهد بود و نمایشگر صافی خواهد داشت. لولای آن و همچنین سیستم  دوربین عقب آن نیز قابل مشاهده خواهد بود.

MIX Fold 3 دارای چهار دوربین در عقب خواهد بود که توسط لایکا توسعه داده شد. اگر بخواهیم پیش بینی کنیم، باید بیان داشت که دوربین اصلی و اولتراواید، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ هم دارد. بر اساس شایعات، یک دوربین تله فوتو زوم اپتیکال ۳.۲ برابری ارائه می‌دهد، در حالی که دوربین پریسکوپ از زوم اپتیکال ۵ برابر پشتیبانی می‌کند. گفته شده این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز بهره خواهد برد.

شیائومی MIX Fold 3 یک گوشی تاشو حرفه ای

شیائومی MIX Fold 3

گویی صفحه نمایش اصلی آن ۸.۰۲ اینچ خواهد بود، در حالی که صفحه نمایش بیرونی آن ۶.۵ اینچ است. هر دو نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. شیائومی همچنین از رم LPDDR5X و حافظه فلش UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. در شایعات به شارژ سیمی ۶۷ واتی و بی سیم ۵۰ واتی نیز اشاره شده است. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ هم بپردازیم.

شیائومی یک شرکت فناوری چینی است که در سال ۲۰۱۰ توسط لی جون و بنیانگذاران دیگر تأسیس شد. این شرکت مقر اصلی خود را در پکن، چین دارد و در زمینه طراحی، توسعه و تولید تلفن‌های هوشمند، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار فعالیت دارد. شیائومی به دلیل تلفن‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت خود شناخته شده است. این شرکت همچنین تولیدکننده بزرگی از لوازم الکترونیکی مصرفی است که شامل تلویزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، روتر‌ها، بلندگوهای بلوتوث و دوربین‌ها است.

این برند در سال ۲۰۱۴ به چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان تبدیل شد و در سال ۲۰۱۵ به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. این شرکت در حال حاضر چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است. شیائومی در خارج از چین نیز به محبوبیت زیادی دست یافته است. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن‌های هوشمند در هند و اندونزی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا