آموزش و ترفند

ترفندهای اشتراک‌گذاری سریع و آسان فایل‌ها با Quick Share سامسونگ

انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها می‌تواند زمان و انرژی زیادی را از شما بگیرد، بارگذاری و ارسال آن از طریق پیام‌رسان‌ها یا ایمیل و اتفاقاتی نظیر این باعث می‌شود تا اشتراک‌گذاری تصاویر دورهمی‌ها و مهمانی‌ها، به کاری پرزحمت تبدیل شود.

سامسونگ، برای رفع این چالش کاربران گوشی‌های گلکسی خود، قابلیت ویژه‌ای را طراحی کرده‌ است. این شرکت سال ۲۰۲۰ فناوری Quick Share را در دسترس کاربران دستگاه‌های گلکسی خود قرار داد، تا بتوانند به راحتی عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های مختلف خود را با با سایر دستگاه‌ها (از گوشی‌های هوشمند تا لپ‌تاپ‌ها) به اشتراک بگذارند. این قابلیت، اشتراک‌گذاری سریع انواع فایل‌ها، از عکس‌ها و یادداشت‌های ساده گرفته تا فیلم‌های با حجم بالا و اسناد تجاری را که نیاز به امنیت بیشتری دارند، امکان‌پذیر می‌سازد.

 

با استفاده از قابلیت Quick Share گلکسی، کاربران می‌توانند فایل‌ها را به راحتی و به سرعت به اشتراک گذارند

 

Quick Share سامسونگ
Quick Share سامسونگ

اشتراک فایل‌های تصویری بدون کاهش کیفیت

وقتی که پس از مدتی طولانی به ملاقات و دیدار دوستان خود می‌روید، ثبت خاطراتی که با هم داشتید، ضرورت پیدا می‌کند. معمولا پس از این دیدارها، گالری فردی که عکس‌ها را گرفته پر از عکس و ویدئو می‌شود و می‌بایست وظیفه انتقال تصاویر را برعهده بگیرد. برای جلوگیری از دردسر آپلود همه عکس‌ها در یک برنامه پیام‌رسان یا ایمیل و دانلود مجدد آن‌ها، Quick Share در عرض چند ثانیه انتقال فایل را برای شما ساده می‌کند.

Quick Share را از منوی گلکسی فعال کنید تا فایل‌ها را راحت ارسال کنید

 

بزرگترین مزیت Quick Share این است که کاربران می‌توانند بدون در نظر گرفتن تعداد و اندازه فایل‌ها، عکس‌ها را به سرعت و تنها با چند ضربه با دستگاه‌های گلکسی نزدیک به خود به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند با اتصال به Wi-Fi یا بلوتوث، فایل‌ها را همزمان برای حداکثر هشت نفر ارسال کنند.

از راه اندازی تا ارسال و دریافت فایل‌ها از طریق Quick Share ساده است. نحوه انتقال و اشتراک فایل‌ با سایر دستگاه‌های گلکسی به این شکل است :

  • فایل، عکس یا ویدئویی که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید
  • بر روی گزینه Share ضربه بزنید
  • در منوی باز شده Quick Share را انتخاب کنید
  • پس از آن می‌توانید دستگاه‌های گلکسی موجود را برای اشتراک فایل مشاهده کنید
  • فرد مقابل با انتخاب گزینه accept فایل‌ها را دریافت می‌کند

 

Quick Share سامسونگ
Quick Share سامسونگ

کاربران می‌توانند به سادگی فایلی را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند، انتخاب کرده و روی آیکون Quick Share کلیک کنند

 

دستگاه‌های گلکسی که می‌توانند گیرنده فایل‌ها باشند، بر اساس اولویت‌های اشتراک‌گذاری که کاربر از قبل تنظیم کرده است، فهرست می‌شود. وقتی دستگاه گلکسی دیگر انتقال فایل را بپذیرد، فایل بلافاصله ارسال می‌شود. فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را می‌توان بلافاصله در پوشه Quick Share که در برنامه گالری ایجاد شده، بدون نیاز به دانلود جداگانه، پیدا کرد.

Quick Share اشتراک‌گذاری فایل را نه تنها بین دستگاه‌های گلکسی بلکه با سایر گوشی‌های هوشمند آسان می‌کند.

هنگام استفاده از Quick Share با کاربران غیر گلکسی، می‌توانید فایل مورد نظر را با یکی از گزینه‌های: کپی لینک، اشتراک‌گذاری در برنامه و اشتراک‌گذاری با استفاده از کد QR؛ انتقال یا به اشتراک گذارید. اگر اشتراک‌گذاری از طریق کد QR را انتخاب کنید، گیرنده می‌تواند به سادگی کد را کپی یا اسکن کند و فایل را فوراً در تلفن هوشمند یا دیگر دستگاه‌های خود دریافت کند. علاوه بر این، فایل‌های آپلود شده در Samsung Cloud را می توانید با دیگران نیز به اشتراک گذارید.

هنگام ارسال فایل به کاربران غیر گلکسی، روی Quick Share کلیک کنید و بعد اشتراک لینک یا اتصال به وسیله کد QR را انتخاب کنید

 

اگر اشتراک‌گذاری در یک برنامه را برگزینید، لینک می‌تواند فوراً از طریق یک پیام‌رسان ارسال شود، و آن را به روشی مؤثر برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها با چندین نفر به طور همزمان در یک چت روم گروهی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های اصلی را با کیفیت بالا بدون نگرانی از افت کیفیت تصویر به دلیل فشرده‌سازی فایل ارسال نمایید.

انتقال عکس‌ها با کد QR در Quick Share

 

فایل‌های آپلود شده در Samsung Cloud به طور خودکار پس از یک دوره مشخص حذف می‌شوند تا امنیت و راحتی کاربر را بهبود بخشند.

Quick Share سامسونگ
Quick Share سامسونگ

اشتراک‌گذاری سریع با دستگاه‌هایی مانند تبلت و لپ‌تاپ

Quick Share را می‌توان در هر دستگاه گلکسی که دارای این ویژگی است، استفاده کرد. قابلیت انتقال سریع به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های مورد نظر خود را بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌های گلکسی و گلکسی بوک‌ها جابه‌جا کنید.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین انواع مختلف دستگاه‌های گلکسی نیز آسان و بدون زحمت است. برای ارسال فایل از گوشی هوشمند گلکسی خود به گلکسی بوک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از انتخاب فایل‌ها و گیرنده، Quick Share را در هر دو دستگاه فعال کنید.

Quick Share سامسونگ
Quick Share سامسونگ

با Private Share، امنیت اشتراک‌گذاری را  دو برابر کنید

هنگام اشتراک‌گذاری فایل‌های حاوی اطلاعات شخصی یا مالی مهم، Private Share سامسونگ برای به اشتراک‌گذاری ایمن فایل‌ها به کمک شما می‌آید. برخلاف Quick Share که از اتصالات Wi-Fi و بلوتوث استفاده می‌کند، Private Share از رمزگذاری فایل با استفاده از بلاک چین پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید فایل‌های مختلفی از جمله تصاویر، ویدئو، صدا و اسناد را از طریق Private Share ارسال کنید. در مجموع ۲۰ فایل تا ۲۰۰ مگابایت می‌تواند با استفاده از شماره تلفن و شماره شناسایی به یک گیرنده معین ارسال شود.

 

با Private Share، کاربران می‌توانند مدت زمان دسترسی گیرندگان را کنترل کنند و تاریخ انقضا تعیین کنند

 

قابل توجه‌ترین ویژگی Private Share این است که کاربران می‌توانند مجوز دسترسی گیرنده و تاریخ انقضای فایل را کنترل کنند. قبل از اشتراک‌گذاری، کاربران می‌توانند مدت زمان مشاهده یک فایل و همچنین نحوه استفاده گیرنده از فایل‌ها را تعیین کنند. کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات را مدیریت کرده و مجوزهای اشتراک‌گذاری را حتی پس از ارسال فایل‌ها لغو کنند.

 

Private Share به کاربران امکان می‌دهد دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را حتی پس از ارسال آنها لغو کنند

Private Share به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را حتی پس از ارسال آنها لغو کنید. Private Share از گرفتن اسکرین شات از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده توسط گیرندگان جلوگیری می‌کند و آنها را ایمن نگه می‌دارد.

 

Private Share از گرفتن اسکرین شات از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده توسط گیرندگان جلوگیری می‌کند و آنها را ایمن نگه می‌دارد

Quick Share سامسونگ
Quick Share سامسونگ

علاوه بر این، فرستنده می‌تواند بررسی کند که آیا گیرنده فایل‌ها را دریافت کرده است یا خیر، همچنین چه زمانی آن‌ها باز شده‌اند. برای اطمینان از محرمانه بودن، نمی‌توان فایل‌های امن را دانلود کرد، و نمی‌توان از صفحه‌نمایش اسکرین شات گرفت که از اشتراک‌گذاری فایل‌ها با طرف‌هایی که دسترسی ندارند، جلوگیری می‌کند.

علاوه بر Quick Share و Private Share، کاربران گلکسی می‌توانند از روش‌های اشتراک‌گذاری دیگر فایل‌ها مانند Dropship و همچنین Nearby Share نیز استفاده کنند که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را هر طور که می‌خواهند ارسال کنند.

از اشتراک‌گذاری فایل‌های مهم در محیط‌های کاری گرفته تا اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با عزیزان، ویژگی‌های Quick Share و Private Share گلکسی سامسونگ با راحتی، ایمنی و دسترسی‌پذیری گسترده، ارتباطات سریع  و روان‌تر را در عصر دیجیتال امکان‌پذیر می‌سازد.

 

▲ اشتراک‌گذاری عکس‌ها بین کاربران گلکسی با استفاده از Quick Share

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا