اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi Note 13 Pro در Geekbench رویت شد

اخیراً تأیید شد که گوشی Redmi Note 13 Pro اولین گوشی خواهد بود که از تراشه Snapdragon 7s Gen 2 تازه معرفی شده، استفاده خواهد کرد. این گوشی در ۲۱ سپتامبر همراه با مدل Pro+ و ساده رونمایی خواهد شد.

در حالی که زمان برای معرفی وجود دارد، اکنون شاهد امتیازات بنچمارک آن در وب سایت Geekbench هستیم. گوشی Redmi Note 13 Pro با شماره مدل ۲۳۱۲CRAD3C در وب سایت Geekbench لیست شده است. این لیست گوشی هوشمندی را نشان می دهد که از چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۲ با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

Snapdragon 7s Gen 2 جدیدترین چیپست میان رده کوالکام است. دارای هشت هسته CPU که به طور مساوی به دو دسته بازده و عملکرد تقسیم می‌شوند. این چیپست از نظر عملکرد با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مطابقت دارد اما فاقد هسته عملکردی موجود در اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است.

Geekbench تایید کرد که اسنپدراگون ۷s Gen 2 دارای پردازنده گرافیکی Adreno 710 است، چیزی که کوالکام به طور رسمی فاش نکرد. ردمی نوت ۱۳ پرو با چیپست جدید کوالکام توانست به ۱۰۱۲ امتیاز تک هسته‌ای و ۲۹۴۳ امتیاز چند هسته‌ای دست یابد. قابل ذکر است که عملکرد چیپست چندان از Dimensity 7200 در Redmi Note 13 Pro+ عقب نیست. چیپست مدیاتک در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱۱۲۲ و ۲۶۳۶ شد.

گوشی Redmi Note 13 Pro در نزدیکی رونمایی

Redmi Note 13 Pro لیست شده در Geekbench دارای ۱۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ است. Redmi قبلاً تأیید کرده بود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش تخت AMOLED با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. این گوشی ممکن است دارای یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در عقب باشد اما لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) را ندارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا روز رونمایی منتظر ماند. برند چینی همیشه سعی داشته محصولات کاملی را در اختیار مخاطب خود قرار دهد. این سری ردمی نوت ۱۳ نیز ویژگی‌های بزرگی ارائه خواهند داد و پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. ردمی هر سال نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی مجذوب کننده و سخت افزار قوی معرفی می‌کند.

برای سال ۲۰۲۳ نیز مدل‌های متعددی تدارک دیده که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند نظر مخاطب را جلب سازند. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا