اخبار تکنولوژی

تمامی خانواده آیفون ۱۶ به کلید اکشن مجهزند

اپل از سنت متمایز کردن آیفون‌های غیرپرو از مدل‌های پرو پیروی می‌کند. سال گذشته، این شرکت جزیره دینامیک را در آیفون ۱۴ پرو معرفی کرد. امسال این گوشی در آیفون ۱۵ غیرپرو عرضه شد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو همچنین سوئیچ قطع صدا را با دکمه اکشن جدید در آخرین نسل آیفون ۱۵ پرو جایگزین کرد. با این حال، به مدل‌های غیر پرو راه پیدا نکرد. اکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد که دکمه اکشن در خانواده آیفون ۱۶ سال آینده به جریان اصلی تبدیل خواهد شد.

MacRumours گزارش می‌دهد که اپل دکمه اکشن را در هر چهار دستگاه سری آیفون ۱۶ شامل انواع استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس  به کار خواهد گرفت. این شرکت همچنین در حال کار بر روی قدرتمندتر کردن دکمه با افزودن ویژگی‌های بیشتر است. این نشریه اضافه می‌کند که اپل به جای سوئیچ مکانیکی، دکمه را خازنی خواهد کرد. با بازخورد سنسور نیرو مشابه Touch ID در آیفون‌های قدیمی‌تر و Force Touch ترک‌پد در مک‌بوک‌ها کار می‌کند. دکمه اکشن اصلاح شده با اسم رمز Atlas در حال توسعه است.

همچنین گفته می‌شود اپل در حال آزمایش با سایزهای مختلف دکمه‌های اکشن در آیفون ۱۶ است و برخی از طرح‌ها دارای دکمه‌های بزرگ‌تر از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو هستند. تغییرات بر اساس اطلاعات پیش از محصول از طریق اسناد داخلی است. از این رو اجرای واقعی می‌تواند کمی متفاوت باشد.

خانواده آیفون ۱۶ متحول می شود

این گزارش همچنین می‌افزاید که دکمه اکشن با دکمه جدید Capture خازنی که گفته می‌شود برای سری آیفون ۱۶ برنامه‌ریزی شده است، خواهد پیوست. همچنین شایعه شده که نسل چهارم آیفون SE دارای دکمه اکشن است. این به طور کامل به سوئیچ بی صدا در مدل‌های آینده آیفون پایان می‌دهد.

اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون را معرفی و عرضه کرده تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. سال ۲۰۲۴ باید منتظر معرفی سری آیفون ۱۶ باشیم که قرار بوده تغییرات بزرگی نسبت به نسل فعلی داشته باشند. بخصوص اینکه سری آیفون ۱۶ همگی به چیپ A18 اپل مجهزند و نمایشگری با طراحی داینامیک آیلند دارد.

رم نسل جدید نیز از ۶ به ۸ گیگ رم ارتقا پیدا خواهد کرد. جزئیات بیشتری دردست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. اپل می‌خواهد سری بعدی آیفون را با طراحی بهتر همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا