اخبار

احتمال معرفی آیفون ۶٫۱ اینچی در دو نسخه در سال ۲۰۱۸

آیفون ۶٫۱ اینچی ‌٬ یکی از سه آیفونی است که اپل قصد دارد بزودی معرفی کند. این آیفون که از پنل LCD بهره می‌گیرد ارزانترین گوشی اپل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که احتمالا در دو نسخه با پشتیبانی از یک یا دو سیم‌کارت عرضه خواهد شد.

کمپانی اپل پس از معرفی آیفون‌ های سطح بالا و گران قیمت٬ حالا قصد دارد یکی از سه مدل آیفونی که برای عرضه کردن در نظر دارد را با قیمتی مناسب تر برای کاربران و طرفداران این برند ارائه دهد. برای این مدل ارزان‌تر یک پنل LCD در نظر گرفته شده است و لازم به ذکر است که این آیفون ۶٫۱ اینچی خواهد بود. یکی دیگر از خبرهایی که درباره این گوشی ۶٫۱ اینچی منتشر شده‌است این است که این مدل آیفون در دو نسخه با پشتیبانی از یک یا دو سیم‌کارت به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

حدود قیمت آیفون ۶٫۱ اینچی :

کارشناسان حوزه دیجیتال بر این باور هستند که٬ آیفون ۶٫۱ اینچی اپل با پشتیبانی از دو سیمکارت احتمالا حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار قیمت‌ خواهد داشت و نسخه تک سیم‌کارت این مدل هم احتمالا قیمتی در حدود ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار دارد. درباره قیمت دو آیفون دیگری که به آن ها اشاره شد خبری در دست نیست اما با توجه به سابقه تولیدات اپل می‌توان حدس زد قیمت آن ها از سطح بالاترین مدل آیفون امسال یعنی از آیفون ۱۰ هم گران‌تر خواهد بود و با قیمت بالایی عرضه خواهند شد.
بنابر مطالب پیشین سایت موبایلستان مبنی بر برنامه آینده اپل برای عرضه آیفون در سال ۲۰۱۸ ٬ می‌دانیم که کمپانی اپل برای امسال  ۳ آیفون تازه را معرفی خواهد کرد:  آیفون ۶٫۱ اینچی با پنل نمایش LCD، مدل OLED با پنل نمایش ۵٫۸ اینچی و آیفون ۶٫۵ اینچی با پنل OLED
بنابر پیش‌بینی‌های منتقدین و کارشناسان٬  آیفون ۶٫۱ اینچی LCD و همچنین مدل ۶٫۵ اینچی OLED  ملقب به iPhone X Plus احتمالا محبوب‌ترین آیفون‌های اپل در سال ۲۰۱۸ خواهند بود چرا که علاوه‌بر قیمت مناسب تر نسبت به باقی محصولات سال ۲۰۱۸ از قابلیت دوسیم‌کارته بودن پشتیبانی می‌کند و از یک صفحه نمایش کوچک نیز بهره می برد. بنابراین احتمالا آیفون ۶٫۱ اینچی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ حدودا ۶۵ تا ۷۵ درصد از میزان فروش آیفون را به خود اختصاص دهد.

آیفون ۶٫۱ اینچی
قابلیت دو سیم کارت استندبای در آیفون ۶٫۱ اینچی :

با استناد به اخباری که پیش‌تر سایت های معتبر منتشر کرده بودند٬ کمپانی اپل قصد دارد حداقل یکی از آیفون‌های ۲۰۱۸ خود را با قابلیت دو سیم کارت استندبای به بازار عرضه کند و با توجه به این که هر دو مدل ۶٫۱ و ۶٫۵ اینچی DSDS خواهند بود به احتمال زیاد شاهد بهره‌مندی این آیفون‌ها از قابلیت دو سیم کارت استندبای خواهیم یود. اما آیفون سطح بالای ۵٫۸ اینچی همچنان از یک سیمکارت پشتیبانی می‌کند و مسلما واجد شرایط برخورداری از این قابلیت هم نخواهد بود. مدل‌های دو سیم‌کارته‌ آیفون از LTE+LTE پشتیبانی می‌کنند تا هر دو سیم‌کارت بتوانند با استفاده از یک پردازنده به طور هم‌زمان فعال شوند.


بیشتر بخوانید: 

 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا