اخبار تکنولوژی

گوشی نوکیا XR21 5G با طراحی جان سخت از راه می رسد

شرکت HMD درصدد است بزودی از نوکیا XR21 5G جان سخت رونمایی کند. دستگاهی که طراحی سختی داشته و با سخت افزاری میان رده راهی بازار خواهد شد.

این مدل پیشتر به عنوان نوکیا XR30 5G شناخته می‌شد، اکنون مشخص شد که همان XR21 است. به گفته افشاگر @rquandt، این دستگاه نوکیا XR21 5G نام خواهد داشت. گوشی یک نسخه نسبتا بهبود یافته از Nokia XR20 است که در سال ۲۰۲۱ از راه رسید.

نوکیا XR21 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش شیشه گوریلا گلس ویکتوس است. این گجت دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، جی پی اس، جک ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت جانبی است.

نوکیا XR21 5G مدلی جان سخت و کارآمد

در بخش دوربین، سه حسگر تعبیه شده: یک دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی (OmniVision) + دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی. نوکیا XR21 5G دارای قابلیت ضد آب IP68 بوده و وزن ۲۳۵ گرمی دارد. این محصول جدید نوکیا بزودی از راه خواهد رسید. در اخباری مرتبط HMD Global در ماه ژانویه از گوشی پایه نوکیا C12 رونمایی کرد و در ماه مارس مدل پرو را به بازار عرضه کرد. پیشتر نیز این برند یک عضو جدید به سری C12 افزود که نوکیا C12 Plus شناخته می‌شود.

نوکیا C12 Pro اساساً C12 ساده با باتری بزرگ‌تر (۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در مقابل ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت) است، در حالی که C12 Plus  و C12 Pro با پیکربندی حافظه متفاوت همراه هستند. این به معنای رم یا فضای ذخیره سازی بیشتر نیست، بلکه به معنای کمتر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا