اخبار

با این نرم‌افزار همزاد خود در آثار هنری را پیدا کنید

با این نرم‌افزار همزاد خود در آثار هنری را پیدا کنید

به‌تازگی شرکت گوگل خدمات جدیدی را در قالب نرم‌افزار فرهنگ و هنر خود عرضه کرده است که با کمک آن می‌توانید در میان نقاشی‌ها و آثار هنری برتر موجود در جهان، ببینید که کدام چهره به شما شباهت دارد.
چهره هر یک از ما مشخصات بسیار منحصربه‌فردی را دارد ولی برخی از اوقات با دیدن چهره یک نفر ممکن است فکر کنید که او شبیه به فرد دیگری است. در این میان‌ این شباهت تنها در چهره انسان‌های عادی نیست بلکه در مشاهده نقاشی‌ها و آثار هنری نیز ممکن است به این فکر کنید که چهره موضوع نقاشی شبیه به فردی خاص است.
حال گوگل اقدام به ارائه سیستمی کرده است که موجب می‌شود تا بتوانید به‌صورت رسمی این میزان شباهت را درک کنید. نرم‌افزار فرهنگ و هنر گوگل، در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شده است و یک نرم‌افزار نوپا به‌حساب نمی‌آید ولی قابلیت جدید آن ممکن است میلیون‌ها کاربر جدید را برایش به همراه بیاورد.
این نرم‌افزار با دسترسی به یک مجموعه بزرگ از نقاشی‌های بزرگ آثار هنری، می‌تواند به‌راحتی چهره همزاد شما در دنیای هنر را بیابد. این برنامه می‌تواند با دریافت عکسی از شما، به مقایسه آن با پایگاه داده‌های خود مشغول شده و به سراغ بررسی میان شباهت چهره شما با تصاویر نقاشی‌ها و آثار هنری دست بزند.
نتیجه این امر نیز عرضه یک تصویر نهایی است که در آن عکس شما در کنار همزاد شما در آثار هنری در آن به نمایش درمی‌آید. در این میان میزان دقت این ساختار نیز از طریق ارائه درصد شباهت چهره شما و چهره کشف شده، در بالای عکس به نمایش درمی‌آید.
می‌توانید در صورت نیاز نیز به سراغ بررسی عکس شبیه به شما رفته و آثار هنرمند خالق آن را نیز مشاهده کنید. به‌این‌ترتیب دنیایی از هنر با روشی جدید در مقابل شما در دسترس خواهد بود. برای دریافت این نرم‌افزار از طریق بازار نرم‌افزاری پلی استور می‌توانید اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا