اخبار تکنولوژی

ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در تلاش بوده بزودی گوشی گلکسی زد فولد ۶ را به عنوان محصولی تاشو و با طراحی و مشخصات بهبودیافته معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده است.

انتظار داریم طرفداران سامسونگ شاهد پیشرفت‌های جدیدی در گلکسی زد فولد ۶ باشند که انتظار می‌رود در ماه جولای امسال رونمایی شود. گزارش‌های جدید، با حسن نیت افشاگر Ice Universe، ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ Z Fold 6 را نشان داده است. با این حال گفته می‌شود Z Fold 6 سبک‌تر از نسل قبلی است.

به گفته این افشاگر، Galaxy Z Fold 6 دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به یاد داشته باشید که گلکسی زد فولد ۳، فولد ۴ و فولد ۵ همگی دارای باتری هم ظرفیت بودند و از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کردند. مانند Z Fold 5، Fold 6 نیز ممکن است از شارژ بی سیم ۱۵ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۴.۵ واتی پشتیبانی کند.

طبق ادعای افشاکننده، گلکسی زد فولد ۶ ضخامتی برابر با ۵.۶ میلی‌متر در حالت باز شدن خواهد داشت. وی افزود که سایز دستگاه در صورت تا شدن ۱۲.۱ میلیمتر خواهد بود. در مقایسه، Z Fold 5 در حالت تا شدن ۶.۱ میلیمتر و در حالت باز شدن ۱۳.۴ میلیمتر است. برای یادآوری، Z Fold 5 بیش از ۲۵۳ گرم وزن دارد. این افشاکننده ادعا می‌کند که Z Fold 6 اکنون ۲۳۹ گرم وزن خواهد داشت که ۱۵ گرم کاهش یافته است.

اطلاعات دهنده گفت که گفته می‌شود گلکسی زد فولد ۶ دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۲۲:۹ است. در داخل، ممکن است صفحه نمایش ۷.۶ اینچی تاشو با نسبت تصویر ۷:۶ داشته باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که به غیر از گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶، سامسونگ ممکن است گلکسی زد فولد ۶ اولترا را نیز عرضه کند. با این حال، شایعات هنوز مشخصات مدل اولترا را فاش نکردند.

گلکسی زد فولد ۶ تاشو با ویژگی های بهتر

در دیگر خبرها ویوو X Fold 3 که ماه گذشته در چین با وزن ۲۱۹ گرم عرضه شد، سبک‌ترین گوشی تاشو موجود در بازار است. روند بازار گوشی‌های تاشو، عرضه مدل‌های سبک‌تر در مقایسه با مدل‌های قبلی است. فاش جدیدی که توسط آیس یونیورس منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۶ وزن کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۵ در سال گذشته خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی زد فولد ۶ تنها ۲۳۹ گرم وزن خواهد داشت که به این معنی است ۱۵ گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۵ با وزن ۲۵۴ گرم خواهد بود. برای قرار دادن آن در زمینه، وزن آن با نوع چرم وگان Find N3 یکسان خواهد بود. او همچنین ادعا کرد که دارای باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

او همچنین در پست دیگر روی Weibo گفت که سایز آن در صورت باز شدن ۵.۶ میلیمتر و در حالت تا شده ۱۲.۱ میلیمتر خواهد بود. هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دارای وضوح بهبود یافته هستند، با سایز صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچ (نسبت ۷:۶) و صفحه نمایش خارجی در ۶.۳ اینچ. بر اساس گزارش‌های دیگر، گلکسی زد فولد ۶ مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای صفحه نمایش ضد انعکاس خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس و قاب تیتانیومی مانند S24 Ultra برخوردار باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا