اخبار تکنولوژی

هدفون سامسونگ Galaxy Buds FE معرفی شد

سامسونگ در مراسم معرفی از چندین مدل فن ادیشن خود رونمایی به عمل آورده است. به تازگی هدفون سامسونگ Galaxy Buds FE را معرفی کرده که تجربه صوتی خوب و خوش قیمت را رقم می‌زند.

هدفون Galaxy Buds FE سامسونگ ارائه صدای باکیفیت را در اولویت قرار داده است. آنها بیس عمیق و غنی را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کنند که بدون در نظر گرفتن ترجیحات ژانر موسیقی، از موسیقی خود همانطور که هنرمند در نظر گرفته لذت می‌برید.

Galaxy Buds FE علاوه بر موسیقی عالی، ویژگی‌های پیشرفته ای را برای کنترل بهتر صدا نیز ارائه می‌دهد. گزینه‌های Active Noise Cancellation (ANC) و Ambient Sound به شما این امکان را می‌دهند که محیط صوتی خود را تنظیم کنید. چه بخواهید صدای خارجی را مسدود کنید یا از محیط اطراف خود آگاه باشید، این هدفون‌ صدایی باکیفیت دارد.

سامسونگ Galaxy Buds FE از راه رسید

به لطف سیستم پیشرفته سه میکروفونی و شبکه عصبی عمیق (DNN) مبتنی بر هوش مصنوعی که نویز پس‌زمینه را در هنگام تماس به حداقل می‌رساند، ارتباطات با این هدفون‌ها شفاف است. عمر باتری قابل توجه بوده و تا ۸.۵ ساعت پخش با هدفون به تنهایی و تا ۳۰ ساعت با کیس شارژ را رقم می‌زند. این باعث می‌شود آنها برای سفرهای طولانی یا جلسات شنیداری طولانی مدت عالی باشند.

گلکسی Buds FE راحتی را در اولویت قرار می‌دهد، برای پوشیدن طولانی مدت طراحی شده و طیف وسیعی از سایزهای نوک گوش و نوک بال را برای اطمینان از تناسب شخصی و راحت ارائه می‌دهد. هدفون جدید دارای درگاه USB-C هستند و استاندارد  مقاومت در برابر آب IPX2 دارند.

می‌توانید Galaxy Buds FE را در رنگ‌های گرافیتی یا سفید خریداری کنید و قیمت آن‌ها ۹۹.۹۹ دلار است. از ۱۰ اکتبر، آنها را برای خرید در وب‌سایت رسمی سامسونگ و در خرده‌فروشی‌های مختلف در دسترس خواهید یافت. برند کره‌ای هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در زمینه هدفون و گوشی ارائه می‌دهد.

حال با معرفی گلکسی بادز اف ای یک هدفون کارآمد بوده و ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این شرکت محصول جدید را با ویژگی‌های برجسته ارائه داده و از طراحی شیک هم برخوردار است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا