اخبار تکنولوژی

نسل بعدی تاشوهای سامسونگ با فناوری Ironflex

سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد بزرگ بعدی Galaxy Unpacked خود است، جایی که کانون توجه سری جدید Galaxy S24 خواهد بود. اما اگر در مورد گوشی‌های تاشو هیجان‌زده هستید، باید در اواخر امسال مراقب نسل بعدی تاشوهای گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 باشید.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این تاشوهای آینده سامسونگ وجود ندارد. با این حال، شرکت اکنون حرکتی را انجام داده است که به اتفاقات آینده اشاره می‌کند. آنها اخیراً یک علامت تجاری به نام “Ironflex” در دفتر مالکیت معنوی کره به ثبت رسانده‌اند.

این عبارت هم با «پنل‌های نمایشگر OLED تاشو» و هم «گوشی‌های هوشمند تاشو» مرتبط است، که نشان‌دهنده تمرکز بر فناوری نمایشگر برای دستگاه‌های گلکسی Z آینده است.

هنوز مشخص نیست که “Ironflex” دقیقاً به چه معناست. این نام نشان می‌دهد که می‌تواند در مورد قوی‌تر و بادوام‌تر کردن گوشی‌ها باشد. این مهم است زیرا نگرانی‌ها در مورد خط و خش، چین و چروک صفحه نمایش و استحکام لولاها در دراز مدت باعث شده است تا مردم نسبت به خرید گوشی‌های تاشو مردد باشند.

نسل بعدی تاشوهای سامسونگ با طراحی جدید

این امکان وجود دارد که Ironflex یک طراحی لولای جدید، یک ماده صفحه نمایش قوی‌تر یا چیز دیگری را به طور کامل نشان دهد. صرف نظر از مشخصات، این علامت تجاری نشان می‌دهد که سامسونگ بهبود دوام را در دستگاه‌های تاشو بعدی خود در اولویت قرار داده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ صفحه نمایش بزرگ‌تری هم در داخل و هم در خارج خواهند داشت. به عنوان مثال، انتظار می‌رود مدل تاشوی آینده دارای صفحه نمایش پوششی ۳.۹ اینچی باشد که نسبت به Z Flip 5 دارای نمایشگر ۳.۴ اینچی بیشتر است. از زمان اولین گلکسی زد فلیپ که دارای صفحه نمایش کوچک ۱.۱ اینچی بود، سامسونگ به طور پیوسته اندازه این صفحه نمایش ها را افزایش داده است.

همچنین نکاتی وجود دارد که سامسونگ در حال کار بر روی نازک‌تر کردن گوشی‌های تاشو جدید خود است. به علاوه، شایعه ای در مورد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی Z Flip 6 وجود دارد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند کره‌ای محصول خود را معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا