اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو Spark 20 Pro 5G تاییدیه گرفت

شرکت تکنو تصمیم دارد بزودی گوشی تکنو Spark 20 Pro 5G را معرفی کند. تلفن هوشمندی که ویژگی‌های قابل قبولی داشته و یک میان رده محسوب می‌شود.

در دسامبر ۲۰۲۳، Tecno از Spark 20 Pro 4G در بازار فیلیپین رونمایی کرد. ما حتی این دستگاه را در کنار Spark 20 Pro+ نیز بررسی کردیم. اما اکنون، به نظر می‌رسد که نسخه ۵G اسپارک ۲۰ پرو به‌زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود.

Spark 20 Pro 5G آینده این شرکت در پایگاه‌های داده FCC و TDRA با شماره مدل KJ8 مشاهده شد. در FCC، نام این دستگاه و همچنین ظرفیت باتری و ظرفیت شارژ آن تایید شد. تکنو اسپارک ۲۰ پرو جدید از یک بسته باتری بزرگ ۴۹۰۰ میلی آمپرساعتی قدرت گرفته که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. حتی پیکربندی فضای ذخیره‌سازی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تأیید شد.

یک جنبه قابل توجه که در وب سایت فاش شد طراحی بود. مدل Spark 20 Pro 5G دارای یک ماژول دوربین مربعی در عقب است که سه سنسور تصویر و یک فلاش LED را در خود جای داده بوده که شبیه به آیفون ۱۵ پرو است. این طراحی همچنین شبیه به نوع ۴G اسپارک ۲۰ پرو است. متأسفانه، لیست TDRA جزئیات دقیق‌تری در مورد این دستگاه مانند مشخصات یا ویژگی‌های آن نشان نمی‌دهد.

تکنو Spark 20 Pro 5G بزودی از راه می رسد

لازم به یادآوری است که Spark 20 Pro 4G به تراشه Helio G99 مجهز شده است. در جلو از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۷۸ اینچی استفاده می‌شود، در حالی که در عقب دارای یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی است. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، مدل جدید ۵G احتمالاً با یک پردازنده ۵G فعال می‌شود.

در دیگر خبرها تکنو پیشتر سری گوشی تکنو Camon 30 را روانه بازار هند کرده است. خانواده گوشی میان رده با طراحی جذاب که نظر مخاطب را جلب می‌کنند و در نوع خود برجسته هستند.

سری تکنو Camon 30 در روز چهارشنبه، ۳ آوریل در نیجریه عرضه شد. این مجموعه شامل Camon 30 Pro 5G و  Camon 30 5G و مدل‌های اصلی Camon 30 می‌شود. این گوشی‌ها ابتدا در فوریه سال جاری طی کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 رونمایی شدند. این گوشی‌های هوشمند از چیپست‌های مدیاتک قدرت گرفته و هر کدام باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارند و از شارژ سریع سیمی حداکثر ۷۰ وات پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos هستند. عرضه این گوشی ها در هند هنوز تایید نشده است.

گزینه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی Camon 30 پایه ۱۷۱۰۰ روپیه قیمت دارد، در حالی که نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۰۲۰ روپیه ذکر شده است. این مدل در رنگ‌های تیره بازالتی ایسلند، قهوه‌ای شنی صحرا و سفید نمکی Uyuni ارائه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا