اخبار تکنولوژی

آشکار شدن اطلاعاتی از جانشین هدفون WH-XB910N سونی

شرکت سونی در نظر دارد بزودی جانشین هدفون WH-XB910N را معرفی کند. یک مدل بی سیم که دارای طراحی بهبودیافته بوده و به تازگی تصاویری مربوط به آن منتشر شد.

 استیو همرستوفر معروف با نام مستعار OnLeaks به ۹۱mobiles فاش کرد که هدفون بعدی سونی WH-XB910N در سه گزینه رنگی عرضه خواهد شد و از فناوری حذف فعال نویز و ویژگی شارژ سریع سه دقیقه‌ای پشتیبانی دارد.

 هدفون WH-XB910N

نسل فعلی هدفون بی سیم سونی WH-XB910N سال گذشته در هند عرضه شد و در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد. رندرهایی که توسط افشاگر باتجربه Steve Hemmerstoffer ارائه شده، نشان می‌دهد که جانشین هدفون بی سیم سونی WH-XB910N در سه گزینه رنگی عرضه خواهد شد. در حالی که رنگ‌های مشکی و آبی نسبت به مدل قبلی ادامه دارند، یک رنگ سفید جدید نیز وجود دارد.

هدفون WH-XB910N با جانشینی بهتر بازمی‌گردد

برخی از تغییرات طراحی در هدفون آینده در نظر گرفته شد. برای اولین بار، به نظر می‌رسد سونی در حال جایگزینی کنترلر لمسی با دکمه‌های سنتی برای پخش موسیقی است. ما همچنین یک توری روی سطح را شاهد هستیم که قابلیت حذف نویز فعال را فعال می‌کند. برای یادآوری، WH-XB910N حذف نویز دیجیتال را ارائه می‌داد. بنابراین نسل بعدی دارای فناوری حذف نویز بهتری است.

علاوه بر ANC، جانشین‌ Sony WH-XB910N نیز به DSEE و Bass Boost از طریق یک برنامه همراه برای بهبود تجربه صوتی مجهز است. OnLeaks فاش کرد که نسل بعدی سونی WH-XB910N از تراشه V1 همانطور که در سری WH-1000X یافت می‌شود برای پردازش صدا استفاده خواهد کرد. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد ظرفیت باتری در دست نیست، اطلاعات حاکی از زمان پخش ۳۵ ساعته با فعال کردن ANC است. این دستگاه همچنین از یک سیستم شارژ سریع پشتیبانی کرده که تنها در ۳ دقیقه، ۱ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌آورد. هدفون نسل بعدی سونی WH-XB910N همچنین می‌تواند از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی کند.

هدفون WH-XB910N

علاوه بر این، استیو همچنین رندرهایی از هدفون WH-CH520 آینده سونی را در یک گزینه رنگ جدید بژ منتشر کرد. این هدفون جانشین WH-CH510 خواهد شد و رندرهای یک گوشی دایره‌ای و لایه‌های سخاوتمندانه روی هدبند نشان می‌دهند. هدفون WH-CH520 همچنین دارای کلیدهای تنظیم کننده صدا، دکمه‌های روشن و خاموش کردن و درگاه شارژ است.

جزئیات تکمیلی در روز رونمایی مشخص خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا