اخبار

دستبند سلامتی جدید کمپانی فیت‌بیت رونمایی شد

کمپانی فیت بیت در بازار محصولات پوشیدنی و بویژه دستبندهای ردیاب سلامتی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوبترین برندها شناخته می شود. شرکتی که توانسته است با عرضه محصولاتی همچون Charge HR، Fitbit Flex و اخیراً نیز Fitbit Alta، دستبندهایی مجهز به قابلیت هایی مختلف را عرضه و گزینه های متعددی را پیش روی سلایق مختلف خریداران قرار دهد.
 
اما امروز این کمپانی خوشنام در دنیای تکنولوژی، سری دستبندهای سلامتی خود را با عرضه محصولی جدید به روزرسانی کرد. دستبندی که Charge 2 نام دارد و از ویژگی هایی همچون سنسور ضربان قلب و بندهای قابل تعویض بهره می برد.
 
گفتنی است تمامی مدل های متعلق به مجموعه Charge 2 از قابلیت ها و ویژگی های ردیاب سلامتی یکسانی برخوردارند که میان آن ها می توان به GPS درونی اشاره کرد که به لطف آن، کاربر برای مشاهده مسیر پیاده روی و یا دوچرخه سواری، نیازی به استفاده از گوشی نخواهد داشت.
 
از دیگر مشخصه های بارز این دستبند می توان به فشارسنج سه محوره، ارتفاع سنج، ردیاب ضربن قلب اپتیکال و نمایشگر LED ارتقا یافته و بزرگ تر در مقایسه با نمونه های قبلی اشاره کرد که می تواند برای نمایش اطلاعات برای کاربر بسیار مفید و حائز اهمیت باشد.
 
این دستبند قادر است با بررسی و تجزیه و تحلیل میزان ضربان قلب و همچنین تکنیک های تنفسی ثابت شده، زمان و چگونگی تنفس در پایان یک روز تمرینی را برای کاربر ارایه دهد تا ورزشکار به در کمترین زمان ممکن، به آرامش بعد از تمرین دست یابد.
 
نکته جالب در خصوص Charge 2 این است که بر خلاف مدل اولیه، از بندهای قابل تعویضی بهره می برد که در مجموعه های مختلف و با قیمتی مناسب برای کاربران قابل خرید است. مدل ارزان قیمت بندهای این دستبند با عنوان Classic Collection و با قیمت ۱۵۰دلار عرضه خواهد شد که با بندهایی با رنگ های مختلف و همچنین قابلیت ضد آب بودن، به دست کاربران خواهد نشست.
 
مدل گران‌قیمت بندهای این دستبند نیز تحت عنوان Luxe Collection و با بندهایی از جنس چرم عرضه خواهند شد. این محصول همانند مدل های قبلی فیت بیت، در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ برای علاقه مندان قابل خرید بوده و پیش فروش آن نیز از هم اکنون آغاز شده است.
 

فیت‌بیت
فیت‌بیت
فیت‌بیت
فیت‌بیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا