اخبار تکنولوژی

لپتاپ گیمینگ شیائومی بسیار قدرتمند در راه است

طبق گزارش‌ها، لپ تاپ گیمینگ شیائومی با قدرت سخت افزاری بالا در راه است. این مدل به تازگی با شماره مدل TM2211 رویت شده و در Geekbench با دو نوع پردازنده نسل چهاردهم اینتل i9-14900HX و i5-14500HX رویت شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این لپ‌تاپ جدید TM2211 بخشی از سری Redmi G شیائومی بوده یا یک سری جدید از لپ تاپ‌ها که با سخت افزار بسیار قدرتمند همراه بوده، به فروش می‌رسد.

مدل قدرتمندتر i9-14900HX با پردازنده ۲۴ هسته‌ای متشکل از ۸ هسته بزرگ و ۱۶ هسته کوچک متمایز است. این پیکربندی نشان‌دهنده پتانسیل عملکرد قوی بوده، به‌ویژه برای سناریوهای سخت و مالتی تسکینگ. در مقابل، نسخه i5-14500HX کمی ساده‌تر بوده و به ۶ هسته بزرگ و ۸ هسته کوچک مجهز شد و کاربرانی را که ممکن بوده به دنبال تعادل بین عملکرد و هزینه باشند، این نسخه را تهیه نمایند.

پردازنده‌های نسل چهاردهم HX اینتل، همانطور که در این مدل‌ها استفاده می‌شود، اساساً نسخه‌های فرکانس بالای سری HX نسل سیزدهم هستند. آنها همان معماری و فرآیند ساخت را حفظ می‌کنند.

لپتاپ گیمینگ شیائومی با سخت افزار قوی

این پردازنده‌های سری HX عمدتا در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند که به دلیل نیاز به قدرت پردازش بالا شناخته شده و اغلب با کارت‌های گرافیک مجزا همراهی می‌کنند. با این حال، جزئیات خاص در مورد مدل گرافیکی مستقل در لپتاپ گیمینگ شیائومی جدید روی پلتفرم Geekbench فاش نشده است. در حالی که هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد، گمانه زنی‌ها حاکی از گنجاندن پردازنده گرافیکی انویدیا است که احتمالاً از سری GeForce RTX 40 Mobile با توجه به Gadgettendency استفاده می‌شود.

با توجه به لیست، نسخه آزمایش شده شامل ۱۶ گیگابایت رم DDR5 شده، با این حال، شیائومی ممکن است پیکربندی‌هایی با رم حتی قابل توجه‌تری را برای کاربرانی که نیاز به عملکرد بالاتری دارند ارائه دهد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی و عرضه می‌کند.

شیائومی درصدد بوده محصولی قابل توجه ارائه دهد، دستگاهی که قدرتمند بوده و توانایی عملکرد بالایی از خود نشان دهد. این برند هر سال لپ تاپ جدیدی ارائه داده و اکنون مشغول توسعه نوت بوک جدید گیمینگ خود است. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا