اخبار تکنولوژی

سری آیفون ۱۶ پرو با فناوری وای فای جدید

هر سال، اپل سری آیفون جدیدی را معرفی کرده که نسبت به قبل ویژگی‌های بهتری دارند. گوشی‌هایی که در نوع خود قابل توجه بوده و از قابلیت‌های مدرنی بهره می‌برند. در این بین مشخص شده نسل بعدی یعنی آیفون ۱۶ به ویژه سری آیفون ۱۶ پرو دارای ویژگی‌های قابل توجه هستند.

سری آیفون ۱۵ اخیراً با برخی ارتقاء قابل توجه راهی بازار شد و اکنون، جزئیاتی پیرامون سری آیفون ۱۶ دردسترس قرار گرفت. این خبر از تحلیلگر معروف جف پو از Haitong International Securities به دست آمده است. این تحلیلگر اخیرا تایید کرده که غول کوپرتینویی از مودم کوالکام Snapdragon X75 در نسل بعدی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس استفاده خواهد کرد.

در این بین او همچنین ادعا کرده که به‌روزرسانی‌های خاصی وجود دارد که به سری بالاتر آیفون ۱۶ پرو نیز راه خواهد یافت. جف پو ادعا کرد که پیش بینی او بر اساس منابع زنجیره تامین اپل است. به غیر از نمایشگرهای بزرگ، این شرکت آیفون ۱۶ پرو را به همان لنز ۱۲ مگاپیکسلی تترا منشوری مشابه نسخه پرو مکس برای زوم اپتیکال ۵ برابر مجهز خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این دوربین تله فوتو با یک لنز جدید ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض همراه می‌شود. این یک ارتقاء قابل توجه از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض در آیفون‌های نسل فعلی خواهد بود.

سری آیفون ۱۶ پرو با قابلیت مدرن

در نهایت، جف پو اظهار داشت که سری آیفون ۱۶ پرو از استاندارد Wi-Fi 7 پشتیبانی کرده که می‌تواند سرعت داده تا ۴۶ گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مدل‌های جدید آیفون ۱۶ پرو می‌توان به پردازنده سه نانومتری A18 Pro، هشت گیگابایت رم و مودم سریع‌تر کوالکام ۵G اشاره کرد.

برند آمریکایی در تلاش بوده سبد محصول خود را با ویژگی‌های مختلف و جذاب همراه سازد. سری آیفون ۱۶ چندین نسخه داشته که باید به مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس اشاره کرد. اپل هر سال نسل جدید آیفون خود را معرفی کرده که ویژگی‌های بزرگی داشته و می‌تواند نظر هر فردی را جلب کند.

به هر حال باید تا سال ۲۰۲۴ منتظر ماند و مشخص شود این شرکت چه محصولی را برای سال آینده تدارک دیده است. زیرا نمی‌توان به شایعات بی‌اساس اشاره داشت. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و این برند سعی دارد محصولات خود را مدرن سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا