اخبار تکنولوژی

تلفن Galaxy S23FE با شارژ ۲۵ واتی عرضه می شود

شرکت سامسونگ در نظر دارد نیمه دوم سال جاری از تلفن Galaxy S23FE رونمایی کند. گوشی هوشمندی که مدتها بوده شایعاتی درباره آن دریافت می‌کنیم و یک محصول تمام عیار است.

سری فن ادیشن عمدتا محصولاتی خوش قیمت با مشخصات کلیدی قابل توجه هستند. انتظار داریم تلفن Galaxy S23FE نیز چنین ویژگی داشته و بتواند رضایت مخاطب خود را جلب کند. اخیرا تصاویر رندر دستگاه فاش شد که نشان می‌داد به سری اس ۲۳ بسیار شباهت دارد و هیچ اثری از طراحی نسل قبلی روی آن وجود ندارد. حال به تازگی این گوشی با شماره مدل SM-S711 در پایگاه داده ۳C چین کشف شده است.

چنین تاییدیه‌ای نشان می‌دهد بزودی این مدل رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود دستگاه دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود. همچنین از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت گرفته و در کنار آن ۸ گیگ رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی هم یافت خواهد شد.

تلفن Galaxy S23FE در یک قدمی رونمایی

در سوی دیگر باید به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرامولد داینامیک پلاس ۱۲۰ هرتزی با وضوح FHD+ هم پرداخت. حسگر اثرانگشت نیز مانند قبل زیر نمایشگر قرار داشته و از دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی به جای ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. انتظار داریم این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 عرضه شود.

در دیگر خبرها گوشی هوشمند بعدی سری M سامسونگ، تلفن Galaxy M34 5G به زودی در بازار هند عرضه می شود و قبل از رونمایی آن، این گوشی در وب سایت خرید آمازون هند لیست شده است. لیست تلفن Galaxy M34 5G در آمازون، نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده یک محصول Amazon Specials خواهد بود و دستگاه به زودی به بازار هند خواهد رسید. از چند جنبه طراحی که در آمازون فاش شده، می‌توانیم شاهد باشیم که دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در عقب بوده و با یک چراغ قوه LED و یک حسگر اثر انگشت جانبی عرضه می‌شود.

انتظار داریم گوشی هوشمند آینده سامسونگ M34 5G از چیپست مدیاتک Dimensity 1080 قدرت گیرد و با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه شود. در بخش صفحه نمایش به پنل ۶.۶ اینچی امولد FHD+ تجهیز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.  وجود دوربین سه گانه در عقب آن تایید شده و می‌توان انتظار یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین اضافی ۸ و ۵ مگاپیکسلی را داشت. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز قابل انتظار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا