اخبار

تیک آبی توییتر بزودی هزینه بر خواهد بود

در روزهای گذشته بود که ایلان ماسک خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را نهایی کرد. حال پس از مالکیت رسمی این شبکه اجتماعی توسط ماسک، تغییراتی در آینده شاهد خواهیم بود که یکی از آنها تیک آبی توییتر است.

گفته شده دارندگان تیک آبی توییتر باید ماهانه ۲۰ دلار هزینه کنند. ماسک به کارکنان دستور داده تا ۷ نوامبر باید این تغییر اجرایی شود و یعنی از اواسط آبان ماه باید شاهد تیک‌ آبی پولی باشیم.

در روزهای گذشته شاهد اخراج برخی مدیران توییتر بودیم و حال ورج گزارش داده ماسک می‌خواهد از حساب کاربری افراد سرشناس با تیک آبی توییتر درآمدی کسب کند. گفته شده تیک آبی از طریق سرویس توییتر آبی ارائه خواهد شد و ماهیانه ۱۹.۹۹ دلار هزینه دارد، این در حالی بوده که حال حاضر تنها ۴.۹۹ دلار است.

تیک آبی توییتر و هزینه بالاتر نسبت به قبل

از ۷ نوامبر این پلتفرم به مالکین تیک آبی ۹۰ روز فرصت خواهد داد تا برای تیک خود هزینه ۲۰ دلاری داشته باشند در غیر این صورت تیک برداشته خواهد شد. مشخص نیست این تغییر چه واکنشی را از سوی دارندگان تیک آبی توییتر به دنبال خواهد داشت. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه دقیق ایلان ماسک چیست.

به نظر رسیده این کارآفرین پرحاشیه برنامه‌های بزرگی برای خرید جدید خود داشته و حال باید منتظر ماند تا برنامه‌های آینده آن مشخص شود. توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب بوده که میلیون‌ها کاربر فعال دارد. موضوعی که موجب شد تا ماسک را به خرید آن ترغیب سازد. ناگفته نماند در بهار امسال شاهد پیشنهاد ماسک بودیم و سپس مدتی بعد از خرید این شبکه اجتماعی به دلیل کاربران فیک صرف نظر کرده اما بعدها نظر خود را تغییر داده و خرید را نهایی نمود.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا