اخبار تکنولوژی

تغییر سیاست سامسونگ در بروزرسانی با گوشی Galaxy S20

سری گوشی Galaxy S20 بیش از سه سال می‌شود که عرضه شدند، با این حال گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۰ همچنان آپدیت امنیتی ماهانه دریافت می‌کنند.

علی‌رغم اینکه زمان از مرز سه سال گذشته است، سامسونگ گلکسی اس ۲۰ را به آپدیت سه ماهه تنزل نداده است. این برخلاف اصول و سنت است، زیرا هر گوشی پرچم‌دار گلکسی از زمان گلکسی اس ۷، قبل از اینکه سامسونگ آن‌ها را به وصله‌های فصلی کاهش دهد، از ۳۶ به‌روزرسانی ماهانه متوالی بهره می‌برد.

به عنوان مثال، سری گلکسی اس ۱۰ به مدت چهار سال وصله‌های امنیتی دریافت کرد. سه سال از آن سال‌ها شامل نسخه‌های ماهانه بود و یک سال از برنامه پخش فصلی پیروی می‌کرد. اکنون، سامسونگ پشتیبانی از سری گلکسی S20 را به آپدیت امنیتی پنج ساله در سال ۲۰۲۱ افزایش داده است، اما در مورد اینکه چگونه این پنج سال را بین نسخه‌های ماهانه و فصلی تقسیم می‌کند، چیزی نگفت.

با این حال، تاریخ قویاً از این ایده حمایت می‌کند که گوشی سه سال آپدیت ماهانه دریافت می‌کند و پس از آن نرم افزار جدید هر سه ماه یکبار فعال می‌شود. نیازی به گفتن نیست که گوشی Galaxy S20 هنوز سه سال و سه ماه پس از عرضه به‌روزرسانی‌های ماهانه را دریافت می‌کند، نشان دهنده یک پیشرفت مثبت در سیاست ارتقای سامسونگ است.

گوشی Galaxy S20 و تغییر سیاست سامسونگ

هیچ سخن رسمی در این مورد وجود ندارد، اما همانطور که همکاران ما در GalaxyClub اشاره می‌کنند، این پیشرفت اخیر در مورد گلکسی اس ۲۰ می ‌تواند به این معنی باشد که پرچمداران ۲۰۲۰ ممکن است چهار سال آپدیت امنیتی ماهانه قبل از اینکه سامسونگ آنها را به یک برنامه سه ماهه کاهش دهد، دریافت کنند.

بهتر از آن، این خط مشی پنهان چهار سال وصله های امنیتی ماهانه ممکن است برای تلفن های جدیدتر نیز اعمال شود، از جمله:

  • Galaxy S20 FE
  • Galaxy S21، S21+، S21 Ultra و S21 FE
  • Galaxy S22، S22+ و S22 Ultra
  • Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra
  • Galaxy Note 20 و Note 2- Ultra
  • Galaxy Z Fold 2، Z Fold 3 و Z Fold 4
  • Galaxy Z Flip 3 و Z Flip 4
  • گلکسی A52، A52s، A53 و Galaxy A54

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا