اخبار تکنولوژی

روتر شیائومی BE5000 Wi-Fi 7 معرفی شد

شیائومی روتر جدیدی را در چین به نام روتر شیائومی BE5000 Wi-Fi 7 معرفی کرده است که از آخرین فناوری Wi-Fi 7 با قیمتی جذاب بهره می‌برد. در حالی که جزئیات عرضه جهانی هنوز فاش نشده، BE5000 یک ارتقاء قابل توجه برای مصرف کنندگان چینی ارائه می‌دهد که به دنبال تقویت Wi-Fi خانگی خود هستند.

BE5000 سرعت فوق العاده بالایی را با حداکثر تئوری ۵۰۱۱ مگابیت در ثانیه نوید می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که این به بهبود قابل توجهی نسبت به وای فای ۶ تبدیل شده، با افزایش توان و سرعت به ترتیب تا ۶۸درصد و ۴۸درصد.

BE5000 دارای ویژگی‌هایی مانند Multi-Link Operation و فناوری Xrange 2.0 شیائومی برای اتصالات نرم‌تر و پوشش وسیع‌تر است. این به یک اتصال پایدارتر مربوط می‌شود، که به ویژه برای خانه‌های بزرگ‌تر یا کاربرانی که با افت سیگنال رو به رو هستند، مفید است. گیمرها از شتاب دهنده داخلی بازی قدردانی می‌کنند، در حالی که ادغام با سیستم HyperOS شیائومی امکان اتصال و مدیریت آسان دستگاه‌های خانه هوشمند را فراهم می‌کند.

روتر شیائومی BE5000 Wi-Fi 7 از راه رسید

BE5000 دارای طراحی سفید براق با پنج آنتن است و گزینه‌های اتصال متنوعی از جمله پورت ۲.۵G و سه پورت LAN گیگابیتی را ارائه می‌دهد. روتر موردبحث شیائومی در چین تنها ۲۷۹ یوان (۴۰ دلار) قیمت دارد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این برند قصد دارد این روتر را در بازار جهانی عرضه کند یا نه.

در دیگر خبرها شرکت شیائومی پیشتر روتر وای فای ۷ مدل BE 3600 خود را در بازار چین عرضه کرد. روتری سریع و کارآمد که با قیمت بسیار مناسب قابل تهیه است و از طراحی ساده بهره می‌برد.

در واقع شیائومی نسخه ۲.۵G روتر BE 3600 را در ژانویه امسال عرضه کرد. این روتر WiFi 7 مجهز به درگاه شبکه ۲.۵G و سه پورت شبکه گیگابیتی بود. در مقایسه، این نسخه گیگابیتی دارای پورت‌های شبکه چهار گیگابیتی است. این نسخه گیگابیتی BE 3600 اکنون به طور رسمی در چین با قیمت خرده فروشی ۲۶۹ یوان به فروش می‌رسد.

نسخه BE 3600 گیگابیتی شیائومی در رنگ سفید با ابعاد ۲۰۹.۹۸mm x 40.95mm x 219.83mm عرضه می‌شود. حداکثر سرعت اتصال ۳.۵۷۰ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. با باندهای ۲.۴G و ۵G، حداکثر سرعت اتصال به ترتیب به ۶۸۸ مگابیت در ثانیه و ۲۸۸۲ مگابیت در ثانیه می‌رسد. از آنجایی که این روتر می‌تواند به یک دستگاه واحد با هر دو باند فرکانس ۲.۴G و ۵G به طور همزمان سرویس دهد، حداکثر سرعت اتصال ۳۵۷۰ مگابیت بر ثانیه دارد.

طبق گزارش‌ها، باند فرکانس ۵G  دو در دو ۱۶۰ مگاهرتز در مقایسه با وای فای ۶، بیش از  ۴۴ درصد توان عملیاتی را افزایش می‌دهد. با فناوری واحدهای چند منبعی (RU)، این روتر قادر است منابع پهنای باند را به دستگاه ها بر اساس نیاز شبکه آنها اختصاص دهد. همچنین چهار تقویت کننده سیگنال با کارایی بالا را با قدرت سیگنال مجهز می‌کند که می تواند به راحتی بر موانع دیوار غلبه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا