اخبار تکنولوژی

قیمت تلفن وان پلاس ۱۲ فوق العاده است

تا پایان سال، OnePlus خود را برای رونمایی از تلفن وان پلاس ۱۲ آماده می‌کند، در حالی که Realme آماده است تا Realme GT 5 را در ۲۸ آگوست رونمایی کند. پیش بینی می‌شود نوع پرو محصول ریلمی اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار برسد. اخیرا کاربر Digital Chat Station در Weibo مشخصات این گوشی‌ها را فاش کرده است.

به گفته DCS، هر دو گوشی OnePlus 12 و Realme GT 5 Pro بخش قیمتی ۴ هزار یوان (۵۵۰ دلار) را هدف قرار می‌دهند. آنها احتمالاً چندین ویژگی مشترک دارند، از جمله صفحه نمایش ۲K، دوربین پریسکوپ OV64B، قاب فلزی در وسط، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و آب. با این حال، سطح دقیق مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، که با رتبه IP مشخص می‌شود، نامشخص است.

اطلاعات قبلی از همین منبع حاکی از مشخصات مشابه برای این دو گوشی بود. با این حال، به نظر می‌رسد OnePlus 12 در چند زمینه متمایز است: مدیریت حرارت بهتر، بهبود دوربین در همکاری با Hasselblad و برخی ویژگی‌های سفارشی منحصر به فرد. از نظر ظاهری، هر دو گوشی دارای طراحی‌های متمایزی در عقب خواهند بود.

تلفن وان پلاس ۱۲ با قیمتی عجیب از راه می رسد

گفته می‌شود وان پلاس ۱۲ دارای صفحه نمایش امولد خمیده با رزولوشن ۲K و کاهش نور فرکانس فوق العاده بالا است. انتظار می‌رود این چیپست Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 اجرا شود.

این گوشی انتظار داریم دارای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر‌ساعتی باشد که شارژ سیمی ۱۰۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات را ارائه می‌دهد. از نظر دوربین، ممکن است دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX9 سونی با OIS باشد که با یک لنز فوق عریض و یک دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم ۳ برابری همراه خواهد شد.

از سوی دیگر، Realme GT 5 Pro با حفظ شباهت‌های نمایشگر، پردازنده، حافظه، فضای ذخیره‌سازی و باتری به OnePlus 12، طراحی و سیستم دوربین منحصربه‌فرد خود را نیز ارائه خواهد کرد. همچنین قابل ذکر بوده که از سال بعد، هر دو وان پلاس و ریلمی قصد دارند برای دستگاه‌های خود تنها به چیپست‌های اسنپدراگون تکیه کنند. انتظار داریم عرضه جهانی OnePlus 12 در ژانویه سال آینده انجام شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا