اخبار تکنولوژی

ساعت اوپو Watch 5 بزودی با نمایشگر مربعی عرضه می شود

شرکت Oppo را می‌توان از برندهای خوشنام صنعت فناوری چینی دانست که هر سال محصول جدیدی برای ارائه دارد. در این بین باید به ساعت اوپو Watch 5 اشاره کرد که در آینده نزدیک معرفی و عرضه خواهد شد.

ساعت اوپو Watch 5 در کنار ساعت تاشو Find N3 معرفی می‌شود. به تازگی اطلاعاتی درباره ساعت آینده اوپو منتشر شد که انتظار داریم یک نمایشگر مربعی داشته باشد. با محبوبیت ساعت اپل واچ، شرکت‌های تولیدکننده گجت پوشیدنی نیز تصمیم گرفتند به سراغ ساعت‌های دایره‌ای بروند.

نسل بعدی این ساعت با ناچ واچ ۳ و واچ ۳ پرو عرضه شد. حال انتظار داریم نسل بعدی با توجه نحسی عدد ۴ از نظر چینی‌ها، با نام واچ ۵ عرضه شود. ساعتی که باتری ۵۷۰ میلی‌آمپرساعتی داشته و ویژگی‌های لازم را به عنوان گجت پوشیدنی ارائه خواهد کرد. گمان رفته که نسل چهارم پوشیدنی احتمالی سیستم دو تراشه‌ی پیشینیان خود را دوباره تکرار کرده و احتمالاً بهبود ببخشد، اگرچه مشخصات هیچ یک از پردازنده‌های مشخص نیست.

اوپو Watch 5 با طراحی جذاب

اوپو Watch 5

در نهایت، افشاگر برجسته Digital Chat Station ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند پرچم‌دار جذابی نیز خواهد بود، با جلوه فیبر کربن، در گزینه‌های رنگی سیاه یا سفید ارائه می‌شود. در دیگر خبرها شرکت اوپو پیشتر از محصول جدید خود تحت عنوان اوپو A1 Vitality Edition رونمایی کرد که برای افرادی تدارک دیده شده که به دنبال یک مدل ایده آل و با قیمت مناسب هستند.

اوپو A1 Vitality Edition دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹ درصدی است. این صفحه نمایش شدت روشنایی ۴۸۰ نیتی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی رقم می‌زند. در سایر مشخصات باید به پردازنده دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک با ۱۲ گیگابایت رم ساده LPDDR4X و ۸ گیگابایت رم مجازی پرداخت که جمعا ۲۰ گیگابایت رم را تدارک می‌بیند. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده که قابلیت ارتقا آن هم وجود دارد.

این تلفن هوشمند سبک و خوش ساخت است، بنابراین حس پریمیومی منتقل می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت اوپو مراجعه کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا