اخبار تکنولوژی

ساعت اوپو Watch X با eSIM و قیمت ارزان‌تر در چین عرضه می‌شود

در آخرین روز فوریه، ساعت اوپو Watch X اولین عرضه جهانی خود را در مالزی انجام داد. همین چند روز قبل، محصول با نام وان پلاس واچ ۲ نیز در نمایشگاه MWC 2024 رونمایی شد.

این گجت پوشیدنی اکنون قرار است در چین عرضه شود. یک منبع موثق نه تنها تاریخ عرضه، بلکه قیمت آن را نیز فاش کرده است. با توجه به کاربر DCS ویبو، Watch X در تاریخ ۲۲ مارس راهی بازار چین می‌شود. او اضافه می‌کند که این یک تاریخ عرضه آزمایشی است و بنابراین، ممکن بوده تغییراتی ایجاد شود.

علاوه بر این، سازنده ادعا می‌کند که نوع چینی از eSIM پشتیبانی می‌کند. با وجود ویژگی اضافی، قیمت دستگاه تنها حدود ۱۰۰۰ ین (۱۴۰ دلار) خواهد بود. برای مقایسه، قیمت انواع جهانی Watch X و Watch 2 بدون eSIM حدود ۳۰۰ دلار بوده و این بیش از دو برابر قیمت چینی است.

قیمت بین‌المللی بالاتر به احتمال زیاد به دلیل Wear OS 4 است. در چین، ساعت‌های هوشمند اوپو ColorOS Watch مبتنی بر AOSP را ارائه می‌دهند، که این شرکت را ملزم به پرداخت هزینه‌های سنگین مجوز به Google نمی‌کند.

ساعت اوپو Watch X در راه بازارهای بیشتر

جدا از تفاوت‌های نرم‌افزاری، انتظار می‌رود نسخه چینی Watch X دقیقاً همان سخت‌افزار مشابه جهانی خود را داشته باشد. برای افرادی که مطلع نیستند، Watch X با صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی دوار AMOLED، تراشه کواکلام Snapdragon W5 Gen 1، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، استاندارد IP68، گواهی MIL-STD-810H، قابلیت وای فای، بلوتوث، GNSS، یک بلندگو عرضه می‌شود.

البته این مدل یک میکروفون، یک باتری ۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۷.۵ واتی هم دارد. اوپو سعی داشته هر سال نسل جدیدی ساعت هوشمند خود را معرفی و عرضه کند تا بتواند نیاز را برآورده سازد.

در دیگر خبرها ماه ژانویه، Digital Chat Station ادعا کرد که گوشی اوپو K12 به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز خواهد شد. امروز، همان خبرساز پست جدیدی در Weibo منتشر کرد تا جزئیات دیگری را در مورد این تلفن هوشمند فاش کند.

در حالی که افشاگر زمان عرضه این دستگاه را ذکر نکرده، به نظر می‌رسد که ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا رونمایی آن در چین صورت گیرد. طبق گفته DCS، اوپو K12 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بوده که به نظر می‌رسد یک پنل AMOLED باشد. در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری یا قابلیت‌های شارژ K12 وجود ندارد. در قسمت جلو دستگاه از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در عقب برخوردار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا