ریپورتاژ آگهی

عواملی که بر هزینه‌های نصب دوربین مداربسته تأثیر می‌گذارد

وقتی نوبت به تجارت شما می رسد، امنیت باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد. در حالی که می‌خواهیم بگوییم که قیمت نباید مسئله‌ای باشد، می‌دانیم که این غیرواقعی است. برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط، قیمت همیشه یک عامل مهم است. با این حال، بودجه شما هر چه به نظر می رسد، باید بخش قابل توجهی از آن را به اقدامات امنیتی اختصاص دهید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت

از آنجایی که یک سیستم نظارت دوربین مداربسته “یک گزینه مناسب برای همه” نیست، ارائه یک عدد دقیق برای قیمت دشوار است.قیمت هر سیستم امنیتی تجاری متفاوت خواهد بود، زیرا هر ساختمان متفاوت است، هر طرح اداری متفاوت است، و نیازهای صاحبان مشاغل متفاوت است. با این حال، چند عامل وجود دارد که بر قیمت نصب سیستم نظارت تأثیر می گذارد.

نوع دوربین

اینکه چه نوع دوربینی را برای خرید انتخاب می کنید بر هزینه نصب دوربین مداربسته تاثیر زیادی دارد. قیمت دوربین ها از ارزان قیمت تا گران قیمت متفاوت است. در حالی که ممکن است به قیمت برخی از دوربین های مداربسته سفید نگاه کنید، دوربین های گران قیمت تر می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند. دوربین هایی مانند Fish-Eye و PTZ (Pan-Tilt-Zoom) می توانند ناحیه ای بسیار بزرگتر از یک دوربین ثابت را زیر نظر بگیرند، بنابراین نیاز به دوربین های متعدد و سیم کشی بیش از حد را نفی می کنند. نصب دوربین های بی‌سیم نیز دارای قیمت بالاتری هستند، اما مجدداً به سیم‌کشی کمتری نیاز دارند و نصب آسان‌تری دارند.

هنگام در نظر گرفتن دوربین هایی که می خواهید بخرید، به این فکر کنید که آیا فیلم های رنگی می خواهید یا نه. امکان پخش فیلم به تلفن، لپ تاپ یا سایر دستگاه های راه دور. آیا می خواهید که بتواند حرکت را تشخیص دهد. و اینکه چقدر رزولوشن بالا (یا کم) می خواهید.

دوربین مداربسته مخفی

دستگاه های ضبط

در حالی که فیلم بلادرنگ بهترین گزینه برای پاسخگویی به جرم و جنایت در حال وقوع است،باز هم شما نمی توانید همه تصاویر را بگیرید، به همین دلیل ایده خوبی است که دوربین ها را برای ضبط تنظیم کنید. با ثبت حداقل یک روز فیلم، می‌توانید در صورت وقوع اتفاقی دوباره آن را مرور کنید تا حداقل بتوانید عامل آن را شناسایی کنید. با این حال، تعیین کنید که به چه مقدار فضای ضبط نیاز دارید و چگونه می خواهید بتوانید به فیلم خود دسترسی داشته باشید.

مانیتورها

مانیتورهایی که به آنها نیاز دارید بستگی به اندازه عملکرد شما دارد. اگر شما یک کسب و کار کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند هستید و هدف شما از نظارت دوربین مدار بسته نظارت بر بهره وری کارکنان و/یا یک فضای کوچک و یک اتاقه است، می توانید بدون استفاده از هیچ مانیتوری از آنجا دور شوید—به سادگی به فیلم های زیر دسترسی داشته باشید. کامپیوتر یا گوشی هوشمند شما با این حال، اگر عملیات بزرگ‌تری دارید و نیاز به نظارت بر فضاهای متعدد دارید، ممکن است بخواهید روی فناوری چند صفحه‌نمایش سرمایه‌گذاری کنید، یا حتی فقط یک مانیتور که می‌تواند فیلم را به وضوح نمایش دهد. هزینه مانیتورهای شما بستگی به ویژگی‌های آن‌ها دارد، به طوری که یک مانیتور تک صفحه‌ای ارزان‌تر از مانیتور چند صفحه‌ای است.

نصب و راه اندازی

هزینه نصب در نهایت به عوامل فوق خلاصه می شود: تعداد دوربین هایی که می خواهید نصب کنید و از چه نوع هستند. از چه نوع دستگاه های ضبطی می خواهید استفاده کنید؛ و چه نوع مانیتورهایی را می خواهید تنظیم کنید. این به این دلیل است که هر یک از این عوامل بر سختی نصب تأثیر می گذارد. اگر می‌خواهید دوربین‌ها را در مناطقی که دسترسی به آن سخت است راه‌اندازی کنید، انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری بپردازید. برای نصب سیستم در مناطق بزرگتر و پیچیده‌تر نیز هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد، چیزی که برای صاحبان ساختمان‌هایی با چیدمان‌های پیچیده باید در نظر داشته باشید.

مراقب نصب کم هزینه باشید

قبل از انتخاب یک شرکت امنیتی برای همکاری، تخمین های متعددی را جمع آوری کنید. اگر تخمین یکی از شرکت ها بسیار کمتر از بقیه است، محتاط باشید. نصب سیستم نظارت کم هزینه لزوماً چیز خوبی نیست. حقیقت این است که فناوری نظارت نسبتاً گران است و هر شرکتی که قیمت‌های همیشه پایین ارائه می‌کند ممکن است نتواند در آینده از سیستم‌های خود پشتیبانی کند. علاوه بر این، آنها می توانند به همین دلیل از کار خارج شوند و شما را بدون سیستم امنیتی رها کنند و مجبور شوید همه چیز را از اول شروع کنید. مانند بسیاری از چیزها، قیمت پایین تقریباً همیشه با کیفیت پایین برابر است.

شما میتوانید برای کاهش قیمت خود به سراغ دوربین مداربسته کوچک بروید این مدل دوربین های مداربسته به دستگاه DVR نیازی ندارد و همچنین به کابل کشی هم نیازی ندارد. پس خرید دوربین مداربسته مخفی باعث کاهش ۸۰ درصدی در قیمت سیستم امنیتی شما خواهد شد.

نصب کننده های خبره را در minidvpro استخدام کنید

minidvpro یک ارائه دهنده پیشرو سیستم امنیتی در ایران به دلایلی زیادی است. ما فقط با دانش ترین و با تجربه ترین نصاب ها را استخدام می کنیم و آموزش و آموزش مداوم را ارائه می دهیم تا همیشه با بهترین شیوه های نصب به روز باشند. قیمت های ما رقابتی است و تجهیزات ما با کیفیت بالا هستند. ما محافظت از معیشت شما را از طریق نصب دوربین مدار بسته حرفه ای، کاری که با موفقیت برای صدها کسب و کار در سراسر ایالت انجام داده ایم، به کار خود تبدیل کرده ایم. اگر می خواهید از کسب و کار خود در برابر سرقت، خرابکاری و سایر جرایم محافظت کنید، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان راه اندازی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا