اخبار تکنولوژی

رنگ بندی سری ویوو S18 فاش شد

طبق گزارش‌ها، ویوو قصد دارد به زودی گوشی‌های هوشمند سری ویوو S18 را در چین عرضه کند. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید انواع رنگ احتمالی دستگاه‌های آینده را فاش کرده است.

این خبر از Digital Chat Station که اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته بود، منتشر شد. در اوایل این هفته، ما گزارشی در مورد رویت شدن دستگاه در پایگاه مرجع گواهی ۳C چینی منتشر کرده بودیم. اکنون، آخرین گزارش به گزینه‌های رنگی ارائه شده در مدل‌های ویوو S18e، S18 و S18 Pro اشاره می‌کند.

طبق گفته‌ی افشاگر، غول فناوری چینی سری گوشی‌های هوشمند S18 را در سه رنگ مشکی، سبز و نسخه چند رنگی عرضه خواهد کرد. برای کسانی که اطلاع ندارند، این شرکت دستگاه‌هایی با پنل‌های عقب عرضه کرده است که دارای طراحی رنگین کمانی هستند که رنگ‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند. Digital Chat Station اضافه می‌کند که سری S18 از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

سری ویوو S18 با رنگ بندی جذاب

پیش از این، نویسنده ادعا کرده بود که برند در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند جدیدی است که دارای چیپست کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 و چیپست Dimensity 9200+ هستند. اگرچه، مشخص نیست که آیا این دستگاه مورد بحث S18 و S18 Pro هستند یا iQOO Neo 9 و Neo 9 Pro. نسل قبلی سری S17 دارای تراشه‌های Snapdragon 778+ و Dimensity 8200 بودند.

به عبارت دیگر، S18 پایه ممکن است به Snapdragon 7 Gen 3 مجهز شود، در حالی که مدل بالاتر Pro می‌تواند با پردازنده Dimensity 9200+ عرضه شود. با توجه به اینکه سری ویوو X100 قرار است در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شود، این برند ممکن است سری S18 را در ماه آینده عرضه کند. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک گزارش تایید نشده است، پس فعلاً باید آن را شایعه دانست.

ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی پرچمدار خود را معرفی کرده که دارای مشخصات قابل توجه و ویژگی‌های برجسته هستند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. انتظار داریم بزودی معرفی صورت گرفته و حقیقت روشن شود. شاید جزئیات کامل را در همان زمان دریافت کنیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا