اخبار تکنولوژی

تبلت ویوو Pad Air بزودی از راه می رسد

Vivo در اوایل آوریل امسال ویوو Pad 2 را در چین عرضه کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی یک تبلت جدید بوده که به عنوان  ویوو Pad Air شناخته می‌شود.

دستگاه در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده Google Play رویت شده است. این نام و شماره مدل محصول آینده را نشان می‌دهد. با این حال، ویوو همچنان در مورد تبلت جدید اعلامیه‌ای منتشر نکرده است. لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل پلی تبلت آینده ویوو تایید می‌کند که نام آن ویوو Pad Air خواهد بود. تبلت با شماره مدل PA2353 فهرست شده است. با این حال، به غیر از شماره مدل و نام، این لیست هیچ اطلاعات اضافی از تبلت را نشان نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد که ویوو Pad Air احتمالاً نسخه‌ای از Vivo Pad 2 خواهد بود. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Pad Air در وب‌سایت‌های صدور گواهی و در افشای مشخصات کلیدی آن رویت شود.

در مورد ویوو Pad 2، این تبلت به صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح ۲.۸K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز است. پشتیبانی از HDR10 و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. در قسمت صدا، دستگاه به چهار بلندگو و دو توییتر مجهز شده است. تبلت دارای دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در عقب بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی دارد.

در بخش سخت افزاری، Vivo Pad 2 به پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

ویوو Pad Air در راه است

در اخباری مرتبط دستگاه سطح پایه جدید Vivo  با نام ویو Y27 5G در سطح جهانی معرفی شده است. چند روز قبل چند تصویر رندر لو رفته از دستگاه را به اشتراک گذاشتیم، اکنون این گوشی به طور رسمی رونمایی شده است. این گوشی در دو رنگ مشکی Mystic و بنفش ساتن موجود بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک است. در بخش سخت افزاری، چیپست مدیاتک Dimensity 6020 را دربرگرفته، چیپی ۷ نانومتری که در گوشی‌های رده پایه تعبیه می‌شود.

این گوشی دو گزینه رم ۴ یا ۶ گیگابایت داشته و ظرفیت ذخیره سازی تنها ۱۲۸ گیگابایت است. گوشی ویوو Y27 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD بوده و حسگر اثر انگشت جانبی دارد. متأسفانه، صفحه نمایش نرخ نوسازی بالا ۶۰ هرتز ارائه نداده و سریع نیست.

این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب بوده، اما سایت رسمی vivo اطلاعات زیادی در مورد این دوربین ارائه نمی‌دهد، زیرا یک دوربین اصلی f/1.8 و یک دوربین ثانویه f/2.4 دو مگاپیکسلی وجود دارد، اما vivo این دوربین را اعلام نکرد. احتمالا دوربین ثانویه یک سنسور سنجش عمق محسوب شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا