اخبار تکنولوژی

لوگو توییتر از پرنده آبی به X تغییر وضعیت داد

ایلان ماسک تغییر قابل توجهی در کار توییتر ایجاد کرده و اکنون قرار است لوگو و نام تجاری وب سایت میکروبلاگینگ را تغییر دهد. نام تجاری به نام X شناخته می‌شود که حتی قبل از خرید توییتر در ذهن او بود. ماسک حتی در توییتی از کاربر درخواست لوگوی جدید X را کرد و نوشت: «اگر یک لوگوی X به اندازه کافی خوب امشب پست شود، فردا در سراسر جهان پخش می‌شود».  امروز تیزری از لوگو توییتر جدید با طرح X را در ویدئویی منتشر کرد.

 اخیراً وقتی از ماسک در توییتر پرسیده شد که آیا توییتر از دامنه x.com حذف خواهد شد، او با “البته” پاسخ داد. این بدان معناست که به محض اینکه توییتر به X تغییر نام داد، به دامنه x.com منتقل می‌شود. این دامنه توسط ماسک در سال ۱۹۹۹ ثبت شد که پس از ادغام آن با Peter Thiel و Max Levchin’s Confinity به پی‌پل تبدیل شد.

ماسک در سال ۲۰۰۷ این دامنه را با مبلغی نامشخص از پی‌پل دریافت کرد. پیشتر X.com در آن زمان قرار بود فعالیت مالی داشته باشد. به نظر می‌رسد ماسک می‌خواهد X تصویری از علم، آینده، فناوری و تقریباً هر چیزی باشد که می‌تواند برای خدمت به بشریت استفاده کند.

احتمال زیادی وجود دارد که توییتر که بزودی با نام X شناخته شده تفاوتی با برنامه‌هایی مانند WeChat نداشته باشد که امکان انجام مجموعه‌ای از عملکردها همچون چت، پرداخت، به اشتراک گذاری فایل‌ها و غیره را فراهم می‌کند.

لوگو توییتر دیگر پرنده آبی نیست

در اخباری مرتبط شرکت توییتر به تازگی در توییتی اعلام کرد که کاربران بلو این شبکه اجتماعی هم اکنون می‌توانند توییت ۴۰۰۰ کاراکتری منتشر کنند. تا پیش از این چنین قابلیتی وجود نداشت و البته این ویژگی تنها کاربران سرویس مورد اشاره را دربرمی‌گیرد.

در ابتدا توییتر به عنوان شبکه احتماعی برای ارسال پیام کوتاه شکل گرفت اما مدیر جدید این شرکت تصمیمات دیگری اتخاذ کرده و قصد دارد مشکلات قبل را برطرف کرده تا موجب جذب مخاطب بیشتری شود.

پیش از این کاربران تنها تا ۲۸۰ کاراکتر می‌توانستند پست کنند و اکنون این میزان به ۴۰۰۰ کاراکتر رسید. همانطور که گفته شد تنها کاربران بلو این قابلیت را دارند و اگر قصد دارید چنین ویژگی را تجربه کنید می‌توانید آن را با هزینه ماهانه ۸ دلاری تهیه کنید.

شرکت توییتر از زمانی که توسط ایلان ماسک خریداری شد، دستخوش تغییراتی قرار گرفت. اکنون مشخص شده ماسک قصد دارد برای تیک طلایی که به شرکت‌ها می‌دهد، ماهانه ۱۰۰۰ دلار دریافت کند.

مشخص نیست این مورد از چه زمانی فعال می‌شود اما اگر شرکت و سازمان‌هایی که تیک طلایی دارند هزینه را پرداخت نکنند با حذف تیک رو به رو خواهند شد. این موضوع در طی ایمیلی که ایوان جونز مدیر محصول توییتر به یکی از مخاطبان ارسال کرد، این اطلاعات فاش شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا