اخبار تکنولوژی

گوشی آنر ۸۰ پوکت بزودی معرفی می شود

شرکت آنر در نظر دارد بزودی یک گوشی تاشو معرفی کند که در کنار آنر مجیک قرار گرفته و انتظار داریم مشخصات کلیدی پرچمدار داشته و حالت تاشویی عمودی دارد. این گوشی آنر ۸۰ پوکت نام داشته که بزودی معرفی می‌شود.

به نظر رسیده آنر این مدل را به عنوان نسخه تاشویی از سری Honor 80، ۸۰ Pro و ۸۰ SE، ۸۰ Pocket در نظر گرفته، گویی باید رقیب پی ۵۰ پوکت هم بدانیم که توسط شرکت مادر سابق این کمپانی یعنی هوآوی عرضه شد.

در حالی که پی ۵۰ پوکت طراحی تاشو عمودی داشت، پیدا نیست آیا این گوشی چنین ویژگی ظاهری دارد یا خیر، زیرا تاکنون یک تصویر رندر تار منتشر شده که اطلاعاتی به دست نمی‌دهد.

آنر ۸۰ پوکت یک گوشی تاشو جدید

آنر 80 پوکت

در حقیقت، این تصویر به دستگاهی بسیار شبیه به Galaxy Z Fold4 سامسونگ اشاره می‌کند، البته با یک شاسی احتمالاً به روز شده که ممکن باریک باشد. بنابراین مشخص نیست آیا آنر ۸۰ پوکت یک گوشی شبیه به پی ۵۰ پوکت است یا یک آنر مجیک Vs که به صورت افقی باز و بسته می‌شود.

در طراحی این دستگاه چندان به سری آنر ۸۰ توجه نشده و گویی با یک مدل جدید رو به رو هستیم که تنها نامی مشابه دارد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا بزودی معرفی شود. آنر درصدد است تا سبد محصول گوشی‌های خود را گسترش داده و بتواند تقاضا افراد بیشتری را با سلایق مختلف پوشش دهد.

گوشی‌های این شرکت همیشه کیفیت مناسبی داشتند و توانستند خوش بدرخشند. باید منتظر بود تا مشخص شود آیا آنر ۸۰ پوکت می‌تواند گوشی جذاب باشد یا خیر. پیش بینی شده در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا