اخبار تکنولوژی

شیائومی و معرفی ساعت MiTu Children کودکانه

شرکت شیائومی به تازگی ساعت MiTu Children را برای کودکان معرفی کرده که قابلیت تبدیل به تلفن هوشمند هم دارد و یک ابزار چندمنظوره تلقی می‌شود. ساعت MiTu Children دارای دستیار هوشمند XiaoAI بوده و از تماس ویدیویی در کنار سایر عملکردها پشتیبانی می‌کند. MiTu U1 Pro پایداری و عمر باتری طولانی را ارائه کرده که سری MiTu به آن معروف است.

MiTu U1 Pro به برنامه‌های استاندارد مانند WeChat و QQ مجهز شده است. می‌تواند به عملکردهای زیادی از جمله تماس صوتی و تصویری دست یابد. همچنین از سیستم پرداخت AliPay پشتیبانی می‌کند. محدودیت روزانه را می‌توان برای کنترل مناسب ساعت MiTu Children تنظیم کرد. این ساعت دارای باتری لیتیومی ۹۵۰ میلی آمپری برای استفاده طولانی مدت است. ساعت مذکور می‌تواند تا عمق ۲۰ متری غوطه ور شدن در آب را تحمل کند و از اتصال شبکه ۴G پشتیبانی دارد.

گذشته از آن دارای ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی با قابلیت زاویه دید عریض است. ساعت کودکانه شیائومی جدید دارای پرسش‌ها و پاسخ‌های دایره‌المعارفی و همچنین جستجوی فرهنگ لغت است. یادآوری ساعت زنگ‌دار و ترجمه صوتی انگلیسی/چینی نیز پشتیبانی می‌شود.

ساعت MiTu Children از راه رسید

ساعت کودکان شیائومی MiTu U1 Pro در حال حاضر ۹۹۹ یوان ۱۳۷ دلار در چین قیمت دارد. ساعت به رنگ زرد عرضه می‌شود. شیائومی با توجه به جنجال‌های حریم خصوصی ساعت‌های کودک هواوی در بازارهای خارج از کشور در گذشته، احتمالاً قصد دارد این محصول را در خارج از چین عرضه کند.

در دیگر خبرها این برند پیشتر سری شیائومی ۱۴ را در دو مدل پرو و استاندارد معرفی کرد. خانواده شیائومی ۱۴ دارای طراحی ارتقایافته نسبت به قبل بوده و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. این سری بزودی یک مدل اولترا هم دریافت خواهند کرد که انتظار داریم بهار آینده رونمایی و عرضه شود. نسخه لایت هم احتمالا طی ماه‌های آینده معرفی شود.

سری شیائومی ۱۴ تازه معرفی شده اگرچه ابتدا در چین عرضه خواهند شد، انتظار داریم اوایل ۲۰۲۴ نیز به بازار بین المللی برسد. این دوگانه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین عقب سه گانه حرفه‌ای ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌برند. شیائومی همیشه سعی داشته نسل جدید گوشی‌های خود را با بهترین ویژگی‌ها همراه سازد.

 به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا