اخبار تکنولوژی

نتایج تست عملکرد باتری و شارژ سامسونگ گلکسی S24 Ultra فاش شد

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، ماه گذشته از سه دستگاه جدید سری گلکسی اس ۲۴ خود در سطح جهانی رونمایی کرد و اکنون، نتایج تست عمر باتری ۳ ساعته سبک و ۶ ساعت عمر باتری سنگین گلکسی S24 Ultra فاش شده است. در کنار این، عملکرد شارژ دستگاه نیز تست شده و به اشتراک گذاشته شده است.

دستگاه گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ هم در تست عمر باتری سبک ۳ ساعته و هم در تست عمر باتری ۶ ساعته سنگین مورد آزمایش قرار گرفت و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز گوشی هوشمند استفاده کرد. در تست عمر باتری سبک سه ساعته، دستگاه با ۵۰ درصد شارژ باتری باقی مانده بود، اما در تست عمر باتری سنگین ۶ ساعته، گوشی پس از ۴ ساعت و ۴۶ دقیقه از بین رفت.

با توجه به عملکرد شارژ آن، با آداپتور شارژ رسمی ۴۵ واتی، در تست شارژ محیطی استاندارد ۲۵ درجه سانتیگراد، با ۱۰ دقیقه شارژ، دستگاه از ۰ درصد به ۳۱ درصد و با ۶۶ دقیقه اضافی شارژ دستگاه را به ۱۰۰ درصد رساند. طبق آنچه که ثبت شده است، برای شارژ کامل دستگاه از ۰درصد تا ۱۰۰درصد، در مجموع ۷۸ دقیقه طول می‌کشد.

گلکسی S24 Ultra با عمر باتری طولانی

سامسونگ یک شرکت خوشه‌ای چند ملیتی کره‌ای است که در سئول کره جنوبی مستقر است. این شرکت در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول تأسیس شد و در ابتدا به عنوان یک شرکت بازرگانی فعالیت می‌کرد. سامسونگ به تدریج به سایر صنایع از جمله نساجی، مواد غذایی، بیمه، اوراق بهادار و خرده فروشی گسترش یافت. در دهه ۱۹۶۰، سامسونگ وارد صنعت الکترونیک شد و شروع به تولید تلویزیون، رادیو و یخچال کرد. در دهه ۱۹۷۰، سامسونگ به تولید نیمه هادی و کامپیوتر پرداخت. در دهه ۱۹۸۰، سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی تبدیل شد.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های جهان از نظر درآمد است. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان جهان است و بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان استخدام دارد.

سامسونگ به دلیل نوآوری و کیفیت محصولاتش شناخته شده است. این شرکت برنده چندین جایزه برای محصولات و خدمات خود شده است. سامسونگ همچنین به دلیل تعهد خود به مسئولیت اجتماعی شرکتی شناخته شده است. این شرکت در تعدادی از ابتکارات اجتماعی از جمله آموزش، مراقبت های بهداشتی و محیط زیست مشارکت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا