اخبار

آنر ۸A پرو هوآوی با نمایشگر کم حاشیه رونمایی شد

آنر که اخیرا با معرفی آنر ۲۰ پرو توجهات را به خودش جلب کرده بود، امروز نیز تصمیم به معرفی کردن آنر ۸A پرو گرفته است. این درحالی است که در سال گذشته این شرکت ۸A Play را روانه بازار ساخت. گوشی جدید زیر مجموعه هواوی، درحالی با نام آنر ۸A پرو معرفی شد که دارای یک صفحه نمیاش ۶.۱ اینچی از نوع LCD با کیفیت اچ دی بوده و وضوح تصویر ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل را به شما ارائه میدهد. این صفحه نمایش دارای حاشیه های باریک بوده و در قسمت بالایی خودش میزبان دوربین سلفی دستگاه است که در درون یک حفره قطره ای شکل حضور دارد. در قسمت پشتی دستگاه یک سنسور تشخیص اثرانگشت تعبیه شده که شما برای محافظت کردن از گوشی و اطلاعات می توانید از آن استفاده کنید. این تمام تغییراتی است که گوشی آنر ۸A پرو نسبت به آنر ۸A Pley به خودش دیده است.

عضو جدید خانواده آنر برای انجام پردازش های اطلاعاتی از یک پردازنده میان رده Helio P35 شرکت مدیاتک استفاده می کند. این چیپست دارای هشت هسته از نوع Cortex-A53 می باشد که ۴ هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر نیز در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی کار می کند. برای پردازش های گرافیکی دستگاه نیز از یک پردازنده PowerVR GE8320 کمک گرفته است. آنر ۸A پرو تنها در یک مدل و با حافظه رم ۳ گیگابایتی و میزان ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شده و  به اندروید ۹ پای و همچنین رابط کاربری EMUI 9 نیز مجهز گردیده است.

اگر از آن دسته از افراد هستید که از یک سیم کارت برای برقرار ارتباط استفاده نمی کنید، خبر خوش این است که این گوشی هوشمند دارای درگاه ثانویه برای قرار دادن سیم کارت و یا کارت حافظه است. در صورتی که شما تمایلی به استفاده کردن از سیم کارت دوم ندارید و همچنین فضای ۶۴ گیگابایتی نیز جوابگوی نیاز های شما نبود، از این درگاه برای افزایش فضای ذخیره سازی با کمک گرفتن از کارت های میکرو اس دی، افزایش دهید. برای ثبت کردن تصاویر در گوشی Honor 8A Pro یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکلسی در جلوی دستگاه قرار داده شده و همچنین وظیفه تامین انرژی سخت افزار دستگاه برعهده یک باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که از یک درگاه قدیمی microUSB برای شارژ کردن استفاده می کند.

همانگونه که با خواندن مشخصات اساسی متوجه شده اید. آنر ۸A پرو یک گوشی میان رده است که تنها برخی از قسمت ها نسبت به مدل پیشین خودش یعنی ۸A Play با تغییراتی مواجه شده است. گفتنی است که قیمت این محصول در روسیه چیزی در حدود ۲۱۸ دلار اعلام شده است. کاربران برای خریداری کردن آن قدرت انتخاب زیادی نداشته می توانند تنها از میان دو رنگ آبی و مشکی یک را برگزینند. باید دید که این دستگاه در میان گوشی های میان رده شرکت های مختلف با چه اقبالی مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا