اخبار

سامسونگ گلکسی S10 با صفحه نمایش ۴K عرضه خواهد شد

به نظر می رسد که گلکسی S10 با صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی ۶۰۰ppi ساخته شود. در این صورت باید شاهد ساخت یک صفحه نمایش ۴K روی این گوشی پرچم دار سامسونگ باشیم.
البته اکثر کارشناسان بر این باورند که شرکت سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایش گلکسی S10 را با تراکم پیکسلی بیشتر از ۶۰۰ppi بسازد. در این صورت باید سال ۲۰۱۹ را با تولد یک فوق گوشی هوشمند شروع کنیم.
گلکسی S10 پرچم دار سامسونگ است که باید در دهمین سال رونمایی از سری S سامسونگ عرضه و رونمایی شود. برخی از این اطلاعات در رابطه با ویژگی‌هایی مثل اسکنر اثر انگشت زیر صفحه هستند که احتمالا در گلکسی نوت ۹ به کار گرفته نخواهند شد. حالا نیز “Ice Universe” جزئیاتی تازه از نمایشگر این تلفن هوشمند را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

با وضوح ۱۴۴۰×۲۹۶۰ یا +WQHD، تراکم پیکسلی صفحه در گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب برابر ۵۷۰ و ۵۳۰ پیکسل در هر اینچ است. ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا UHD/4K، رزولوشن صفحه محبوب بعد از WQHD است. اگر سازندگان به دنبال اعمال چنین وضوحی در نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۹ پلاس باشند، تراکم پیکسلی به ۷۱۰ پیکسل در هر اینچ خواهد رسید.
در این صورت، فرضیه‌های متفاوتی همچون افزایش اندازه صفحه در نسل جدید، طراحی متفاوت گوشی با امکان تبدیل شدن به تبلت و یا استفاده از آن در همان نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۲ اینچی مطرح می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا