اخبار

گلکسی S10 به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود

سامسونگ علاوه بر گلکسی نوت ۹ ، به دنبال مجهز کردن گلکسی S10 به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. باید ببینیم که این دو گوشی به فناوری مورد نظر مجهز خواهند شد یا خیر.

در سال ۲۰۱۸ تنها سه گوشی به تکنولوژی سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده اند که دو محصول از شرکت ویوو و یکی از هواوی است. در اینجا همچنین یک گوشی مفهومی به نام ویوو اپکس نیز وجود دارد که از اسکنر اثر انگشت پیشرفته زیر صفحه بهره می‌برد. اسکنر در این گوشی، نیمی از صفحه نمایش را به جای یک تکه کوچک در بر می‌گیرد. گرچه این گوشی نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.
البته به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ با گوشی هایی بیشتری از این دست روبرو باشیم. اگر گلکسی نوت ۹ را کنار بگذاریم.یکی از مهم‌ترین آن‌ها گلکسی S10 سامسونگ است که سال ۲۰۱۹ به عرضه درخواهد آمد.
سامسونگ به تازگی صفحه نمایش های گلکسی S10 و S10 پلاس را به مرحله تولید رسانده و به نظر می رسد که از همان صفحه نمایش اینفینیتی در این گوشی ها استفاده نماید. به گفته‌ی این غول کره‌ای، هر دو گوشی از نمایشگری با سبک و سیاق گلکسی اس ۹ برخوردار خواهند بود، اما اندازه‌ی آن‌ها دستخوش تغییر می‌شود. ظاهرا گلکسی S10 به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز به نمایشگر بزرگتر ۶٫۲۲ اینچی مجهز خواهند شد. منابع می‌گویند تولید پنل‌های اعضای این خانواده از ماه نوامبر آغاز می‌شود. پس از آنجایی که شش ماه تا آن زمان فرصت باقیست،‌ بعید به نظر می‌رسد این اندازه تغییر کند.
در صورت عدم تغییر صفحه نمایش و بزرگ تر نشده آن، سامسونگ دو گزینه جدید پیش رو دارد. اول این که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گلکسی S10 به کار ببرد و دوم این که از ماژول جدید تشخیص چهره سه بعدی استفاده کند. این قابلیت نیز نزدیک به قابلیت face ID آیفون X است.
 


بیشتر بخوانید:

زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ

نگاهی به تحولات تلویزیون های هوشمند (Smart TV) سامسونگ

مرکز خدمات و فروش تلفن همراه سامسونگ در شمال تهران افتتاح شد

گوشی گلکسی J۶ به نمایشگر اینفینیتی مجهز می شود

گوشی گلکسی اس ۱۰ نیز به نمایشگر اینفینیتی مجهز خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا