اخبار

سری جدید گوشی های LG با پسوند X با خصوصیات و طراحی منحصربفرد معرفی خواهند شد

روز گذشته LG به‌ معرفی گوشی‌های جدید دیگر در کنار پرچمدار جدید خود (LG G5) در خلال نمایشگاه MWC 2016 اشاره کرد. X cam  و X screen از خانواده سری جدید X ال جی هستند که در سایه‌ی G5 عرض اندام خواهند کرد. Evan Blass که به لو دادن اطلاعات محرمانه شرکت‌های دنیای تکنولوژی شهرت یافته، خبر از عرضه تلفن‌های هوشمند بیشتری در ادامه سال جاری میلادی تحت برند LG X داده است.
ایوان بلاس که بیشتر با عنوان @evleaks شناخته می‌شود، در ادامه به گوشی‌های X speed ،X style ،X max و X power اشاره می‌کند و ال جی درنظر دارد با محصولات جدید خود عرصه را بر رقیبانش تنگ‌تر کند.
متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره گوشی‌های جدید سری X ال جی در دست نمی‌باشد اما با توجه به نام آن‌ها می‌توان به گمانه‌زنی درباره آن‌ها پرداخت. احتمالا X speed حاوی پردازنده قدرتمند، X style طراحی جذاب و متفاوت، X max دارای نمایشگر بسیار بزرگ و نهایتا X power با باتری فوق حجیم و بادوام عرضه خواهند شد.
دو اسمارت‌فون X screen و X cam زودتر از موارد معرفی شده بالا معرفی خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود ال جی با به کار بردن سخت‌افزار متوسط در آن‌ها، این دو گوشی را در دسته میان‌رده‌ها قرار خواهد داد. روز دوم از اسفندماه را با ما باشید تا از نمایندگان جدید ال جی در بازار اسمارت‌فون ها بیشتر مطلع شوید.
 

LG-X-Screen-800x582.png.pagespeed.ce._4xlMgx9iGال‌جی-و-رونمایی-از-سری-جدید-گوشی-X-در-MWC-2016-12

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا