اخبار

سامسونگ از نسخه FE گلکسی‌هایS23 ،Tab S9 و Buds رونمایی کرد

سامسونگ الکترونیکس جدیدترین محصولات سری FE را شامل گلکسی S23 FE، گلکسی تب‌های S9 FE و S9 FE+ و گلکسی  Buds FE معرفی کرد.

طراحی خاص و بادوام، عملکرد قدرتمند، دوربین‌های پیشرفته، کیفیت بالای صدا و قابلیت‌های صوتی تنها بخشی از عوملی است که این محصولات را به برترین سری FE اکوسیستم گلکسی سامسونگ تبدیل کرده است. این دستگاه‌ها برای کسانی که قصد دارند اولین تجربه پرچمداران گلکسی را داشته باشند، نقطه شروعی عالی محسوب می‌شود.

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید: «در سامسونگ، ما متعهدیم که نوآوری‌ها و فناوری‌های پیشرو را از طریق تجربه‌های برتر موبایلی و متناسب با سبک زندگی کاربران، در دسترس افراد قرار دهیم. سری جدید FE ما مملو از قابلیت‌های ممتازی است که به تنهایی یا به‌ عنوان بخشی از یک اکوسیستم متصل، به کاربران گلکسی اجازه می‌دهد خلاقیت و بهره‌وری خود را به حداکثر برسانند.»

 

گلکسی S23 FE؛ طراحی نمادین سری گلکسی S، دوربین حرفه‌ای و عملکردی روان

گلکسی S23 FE با ظاهری جدید در بخش دوربین‌های اصلی و بدنه پرمیوم خود همچنان به طراحی خاص سری S وفادار مانده و به واسطه گواهی IP68 خود در برابر آب و گرد و غبار به‌شکلی موثر از خود محافظت می‌کند. این دستگاه همچنین با مواد و بسته‌بندی بازیافتی ساخته و طراحی شده که از دوام، استحکام و پایداری قابل توجه‌ای برخوردارند.

علاوه بر این، گلکسی S23 FE در رنگ‌های جدید و پر جنب‌و‌جوشی ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا رنگ دستگاه خود را در تناسب کامل با سبک و ویژگی‌های خود انتخاب کنند.

به کمک دوربین سطح بالای گلکسی S23 FE هر لحظه‌ از زندگی شما می‌تواند با تصاویر و ویدیوهای شگفت‌انگیزی ثبت و جاودانه شود. لنز با وضوح بالای ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۳ برابری اپتیکال این دوربین شما را قادر می‌سازد جزئیات را در هر موقعیتی با وضوح کامل مشاهده کنید. در مکان‌های کم‌نور و هنگام شب نیز قابلیت Nightography این دستگاه به شما امکان می‌دهد سلفی‌ها و پرتره‌های با کیفیتی را با رنگ‌هایی طبیعی و جذاب بگیرید. قابلیت ارتقا یافته تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال (VDIS) به همراه لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) نیز شما را قادر می‌سازد تا در حال حرکت تصاویر ثابت و واضحی را ضبط کنید.

وقتی صحبت از ساخت محتوای قابل اشتراک‌گذاری می‌شود، گلکسی S23 FE به یک استودیوی ادیت حرفه‌ای و همیشه در دسترس تبدیل می‌شود. با دوربین این دستگاه در حالت Pro، می‌توان کنترل‌های سرعت شاتر، دیافراگم، ISO و موارد دیگر را به‌صورت دستی و حتی بر اساس تنظیمات برگزیده‌ خود تنظیم کرد. با اپلیکیشن Camera Assistant نیز می‌توانید عکس‌های شخصی‌سازی شده بگیرید و همچنین انتخاب کنید که از کدام ویژگی‌های خودکار برای یک تجربه عکاسی کاملا سفارشی‌سازی شده، استفاده کنید. دوربین گلکسی  S23 FE آزادی کاملی در خلق و سفارشی‌سازی محتوا به شما می‌دهد و افزون بر آن با مجهز بودن به ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی، به ارتقای خلاقیت شما نیز به ‌شکلی موثر کمک می‌کند.

برای بازی و استریم نیز پردازنده قدرتمند گلکسی S23 FE با یک محفظه بخار خنک‌کننده که به کنترل گرما و حفظ عملکرد کمک می‌کند، قادر است هر حرکتی را سریع و روان کند. باتری این دستگاه نیز با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به طور مستقیم برای صرفه‌جویی در انرژی تنظیم می‌شود و با یک آداپتور ۲۵ واتی تنها در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. این انرژی در نهایت با روشن‌سازی صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X محتوایی فوق‌العاده روان و زنده به شما ارائه می‌دهد. فناوری Vision Booster در گلکسی S23 FE نیز با توجه به محیط اطراف به‌طور خودکار شرایط روشنایی را تشخیص می‌دهد و صفحه نمایش را مانند نسخه‌های پرچمدار برای شما زنده نگه می‌دارد.

سری گلکسی S23 FE با قیمت  ۵۹۹دلار در رنگ‌هایی نوین و جسورانه از جمله سبز، کرم، گرافیتی و بنفش در دسترس است. ضمنا رنگ‌های نیلی و نارنجی نیز منحصراً در وبسایت رسمی سامسونگ به نشانی Samsung.com در دسترس خواهد بود.

 

گلکسی تب S9 FE و S9 FE+؛ صفحه‌ای بزرگ، دوام IP68 و S Pen ارتقا یافته

گلکسی تب S9 FE و S9 FE+ در هنگام ظهور و بروز ایده‌های جدید، به شما ابزارها و برنامه‌های ضروری را برای بهره‌وری و خلاقیت بیشتر ارائه می‌دهد. با انتخاب این دو دستگاه قابل حمل و قدرتمند، اکنون کاربران بیشتری می‌توانند تطبیق‌پذیری سری گلکسی تب S را تجربه کنند. با این دو محصول تولیدکنندگان دیجیتال، کارآفرینان، دانش‌آموزان پرمشغله، هنرمندان، گیمرها و… علاقه‌های خود را راحت‌تر کشف می‌کنند و کار را با سرعتی بهبود‌یافته و حتی عملکردی بهتر در مقایسه با سری FE قبلی انجام می‌دهند.

نمایش و تولید سریع و فراگیر اکنون می‌تواند در خانه، محل کار، محوطه دانشگاه یا حتی در پارک به‌وسیله نمایشگرهای ۱۰.۹ اینچی گلکسی تب S9 FE و ۱۲.۴ اینچی S9 FE+ و همچنین نرخ به‌روزرسانی خودکار که تا ۹۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند، اتفاق بیفتد. با قابلیت Vision Booster در طول روز و حتی با نور شدید خورشید هم هیچ مشکلی نخواهید داشت چرا که این قابلیت با بهینه‌سازی رنگ و کنتراست به‌ویژه در بخش‌های تاریک صفحه، دید شما را در محیط‌های بیرونی افزایش می‌دهد.

درست مانند جدیدترین سری گلکسی تب یعنی سری S9، هر دو نسخه S9 FE و S9 FE+ دارای گواهی IP68 هستند و دوام بیشتری را برای آرامش خاطر به شما ارائه می‌دهند. به علاوه، باتری S9 FE+ دارای ظرفیت و توان بالایی است و با یک بار شارژ توان پخش ۲۰ ساعت ویدئو را دارد تا در طول کار و بازی به هیچ سیمی متصل نشوید.

ثبت ایده‌ها و یادداشت‌ها با قلم S Pen مخصوص گلکسی که از گواهی IP68 نیز برخوردار است به‌شکلی آسان صورت می‌گیرد. همانند سری گلکسی تب S9، این دو نسخه جدید نیز شامل طیف گسترده‌ای از ابزارها و اپلیکیشن‌های خلاقانه پرطرفدار مانند Goodnotes، LumaFusion، Clip Studio Paint و… هستند. همچنین اکنون یادداشت‌های کلاس، طرح‌ها، ویدیوها و موارد دیگر را با دو فضای ذخیره‌سازی مجزا می‌توانید به راحتی محفوظ نگه‌ دارید. فضای ذخیره‌سازی این محصول با کارت microSD تا یک ترابایت افزایش می‌یابد.

سری گلکسی تب S9 FE با قیمت ۴۴۹ دلار در چهار رنگ مد روز سبز، نقره‌ای، خاکستری و بنفش در دسترس قرار دارد.

 

گلکسی Buds FE؛ تجربه‌ای عالی برای کاربران بیشتر با صدایی برتر

گلکسی Buds FE تجربه پیشرو سامسونگ در حوزه صوت و صدا را اکنون برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورد. باس قدرتمند آن صدایی عمیق و غنی ارائه می‌دهد و این امکان را فراهم می‌سازد که از موسیقی آن‌طور که هنرمند می‌خواهد لذت ببرید؛ این در حالی است که قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و صدای محیط (Ambient) قدرتمند نیز کاربر را قادر می‌سازد هر مقداری که دوست دارد از محیط بشنود. همچنین شکل‌دهی خودکار پرتوها که شخصی‌سازی‌ نیز شده است از طریق سیستم پیشرفته‌ای که دارای سه میکروفون است، برای تماس‌هایی واضح‌تر صدای شما را از نویزهای مزاحم در پس‌زمینه جدا می‌کند. این سیستم پیشرفته به یک شبکه خنثی عمیق (DNN) که مبتنی بر هوش مصنوعی است نیز مجهز شده است.

گلکسی Buds FE با داشتن طولانی‌ترین عمر باتری در سری Buds، تا ۸.۵ ساعت پخش با هدفون و با احتساب کیف شارژ در مجموع تا ۳۰ ساعت پخش ارائه می‌دهد. حتی در حالت فعال بودن قابلیت ANC، کاربران می‌توانند تا ۶ ساعت با هدفون پخش داشته باشند و با احتساب کیس در مجموع تا ۲۱ ساعت از پخش صوتی برخوردار شوند. گلکسی Buds FE با الهام از طراحی و ارگونومیکی خاص، طوری طراحی شده است که به اندازه کافی راحت باشد و برای مدت طولانی استفاده شود. این محصول با سه اندازه مختلف تو گوشی‌ها و دو اندازه متفاوت برای بال‌، سطح شخصی‌سازی را بیشتر از همیشه ارتقا داده‌اند. در نهایت این محصول ۹۹ دلار قیمت دارد و با دو رنگ متمایز و به‌روز گرافیتی و سفید نیز عرضه می‌شود.

 

اکوسیستم یکپارچه و متصل گلکسی

با دستگاه‌های جدید FE، تجربه قدرت اکوسیستم متصل و کامل گلکسی آسان‌تر از همیشه شده است. اکنون بهره‌وری با Multi Control قابل درک‌تر شده و کاربران این امکان را دارند محتوا را به‌راحتی بین چندین دستگاه گلکسی بکشند و رها کنند؛ کافیست به سادگی میان گوشی هوشمند و تبلت، کپی، پیست کنید یا بکشید و رها کنید. همچنین هنگام بروز خلاقیت و ایده‌ها، برای ویرایش آسان‌تر به سادگی فیلم‌ها یا تصاویر را با قابلیت Quick Share از تلفن هوشمند به کامپیوتر خود منتقل کنید.

علاوه بر این‌ها هنگامی که زمان سرگرمی‌های همه‌جانبه فرا می‌رسد، گلکسی Buds FE همراهی عالی برای شماست. با قابلبیت Auto Switch ، صدا بین تلفن هوشمند، تبلت و حتی ساعت و تلویزیون بر اساس میزان استفاده شما بدون نیاز به تنظیمات دستی یعنی به‌طور خودکار و هوشمند جابه‌جا می‌شود. همچنین، SmartThings Find نیز به شما کمک می‌کند هرکدام از گوشی‌های Buds خود را ردیابی کنید؛ این ویژگی همچنین در صورت رهاشدن گوشی‌ها برای شما زنگ هشدار به صدا در می‌آورد.

همه این دستگاه‌ها و قابلیت‌های اتصال، تعهد سامسونگ را برای ارائه تجربه‌هایی امن و خصوصی به شما حفظ می‌کند. سری گلکسی S23 FE و گلکسی تب S9 FE توسط سیستم امنیتی Samsung Knox پشتیبانی می‌شوند و این یعنی اطلاعات شخصی شما به‌طور پیش‌فرض از محافظت برخوردارند.

 

تولیدشده برای سیاره

سامسونگ با جدیدترین دستگاه‌های FE، تعهد خود را نسبت به محیط‌زیست با مقیاس‌بندی آخرین نوآوری‌های هدفمند خود در سراسر اکوسیستم افزایش می‌دهد.

گلکسی S23 FE دارای طیف گسترده‌ای از مواد بازیافتی آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاسیتک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهیگیری، بشکه‌های آب و بطری‌های پلی‌اتیلن ترفتالیت (PET) است که در اجزای داخلی و خارجی دستگاه، یافت می‌شود.

در قطعات منتخب داخلی و خارجی سری گلکسی تب S9 FE از آلومینیوم بازیافتی قبل از مصرف و پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف استفاده شده است.

سری جدید گلکسی  S23 FE و گلکسی تب S9 FE تا چهار نسل از به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به روزرسانی امنیتی پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند برای افزایش طول عمر دستگاه از برنامه‌هایی مانند Samsung Care+ که یک سرویس پشتیبانی برای آسیب‌های تصادفی، تعمیرات و موارد دیگر است نیز استفاده کنند.

حمایت سامسونگ از افزایش تاثیرات مثبت در کره‌زمین فقط به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها محدود نمی‌شود. گلکسی Buds FE نیز دارای پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرفی است که از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده و بشکه‌های آب ساخته شده‌اند.

 

دسترسی

گلکسی S23 FE از تاریخ ۵ اکتبر، در بازارهای منتخب و سری گلکسی تب S9 FE و گلکسی Buds FE نیز از ۱۰ اکتبر در دسترس خواهد بود.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی S23 FE: www.samsung.com/galaxy-s23

کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری گلکسی تب S9 FE: www.samsung.com/galaxy-tab

کسب اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی Buds FE: www.samsung.com/galaxy-buds

 

جدول مشخصات فنی :

 

گلکسی S23 FE
صفحه نمایش ۶.۴-inch FHD+

Dynamic AMOLED 2X Display

Super Smooth, Adaptive 120Hz refresh rate (60~120Hz)

* به صورت مورب اندازه‌گیری می‌شود و سطح قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه‌های گرد و لنز دوربین، کمتر است.
ابعاد ۷۶.۵ x 158 x 8.2 mm
وزن ۲۰۹ گرم
دوربین ۱۲MP Ultra-Wide Camera

F2.2, FOV: 123˚

 

۵۰MP Wide Camera

Adaptive Pixel, F1.8, FOV: 84˚

 

۸MP Telephoto Camera

۳x Optical Zoom, F2.4, FOV: 32˚

 

۱۰MP Front Camera

F2.4, FOV: 80˚

پردازنده Advanced 4nm Processing
* ممکن است بر اساس بازار و شرکت مخابراتی متفاوت باشد.
حافظه ۸GB + 128GB

۸GB + 256GB

* فضای ذخیره‌سازی موجود منوط به نرم‌افزار از پیش نصب شده است.

*گزینه حافظه ممکن است بسته به نوع بازار متفاوت باشد.

باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
* مقدار معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی، مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه‌های تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اسمی (حداقل) معادل ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعت بوده که عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
شارژدهی Wired Charging*: Up to 50% charge in around 30 mins with 25W Adapter**
Fast Wireless Charging 2.0***
Wireless PowerShare****
* شارژدهی سیمی با QC2.0 و AFC سازگار است.

** آداپتور برق ۲۵ وات جداگانه فروخته می‌شود. فقط از شارژرها و کابل‌های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید.

*** شارژدهی بی‌سیم با WPC سازگار است.

**** PowerShare بی‌سیم به گوشی‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر با شارژ بی‌سیم Qi محدود می‌شود، این موارد شامل: گلکسی S23 Ultra، S23+، S23، Z Fold5، Z Fold4، Z Flip4، سری S22، Z Fold3 5G، Z Flip5، Z Flip3 5G، S21 FE 5G، سری S21، Z Fold2، سری Note20، سری S20، Z Flip، Note10، Note10+، S10e، S10، S10+، Fold، S9، S9+، S8، S8+، S8 Active، S7، S7 Edge، S7 Active، S6، S6 Edge، S6 Active، S6 Edge+، Note9، Note8، Note FE و Note5. البته با برخی پوشیدنی‌های گلکسی سامسونگ مانند گلکسی Buds2 Pro، Buds2، Buds Pro، Buds Live، Watch5، Watch5 Pro، Watch4، Watch4 Classic، Watch3، Watch Active2، Watch Active، Gear Sport، Gear S3، گلکسی Watch و گلکسی Buds نیز قابل استفاده است. Wireless PowerShare ممکن است با توان باتری کمتر از ۳۰ درصد یا با لوازم جانبی خاص، کاورها یا سایر دستگاه‌های این برند کار نکند که بسته به محیط شبکه شما می‌تواند بر دریافت تماس یا خدمات داده تاثیر بگذارد.

سیستم عامل Android 13
شبکه و اتصال ۵G*, LTE**, Wi-Fi 6E***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v5.3
* به اتصال بهینه شبکه ۵G نیاز دارد که در بازارهای منتخب موجود است. برای اطلاع از در دسترس بودن و جزییات اتصال با اپراتور مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و پخش نیز می‌تواند بر اساس ارائه‌دهنده محتوا، اتصال سرور و سایر عوامل متفاوت باشد.

** در دسترس بودن مدل LTE بسته به نوع بازار و اپراتور مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی نیز می‌تواند بسته به نوع بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر تغییر کند.

*** در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به نوع بازار، ارائه دهنده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد و به اتصال بهینه و روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.

امنیت Samsung Knox with Samsung Knox Vault
مقاومت در برابر آب استاندارد IP68
* استاندارد IP68: بر اساس شرایط تست آزمایشگاهی برای غوطه‌وری در عمق ۱.۵ متری آب شیرین تا ۳۰  دقیقه تعیین شده است که برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. اگر گوشی با این آب‌ها خیس شد، دستگاه را بشویید و خشک کنید. براساس این استاندارد، گوشی در برابر گرد و غبار، خاک و شن و ماسه نیز مقاوم است. توجه کنید که مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است به مرور زمان به دلیل سایش و فرسودگی معمولی کاهش یابد.

 

گلکسی Tab S9 FE / گلکسی Tab S9 FE+
مدل Galaxy Tab S9 FE Galaxy Tab S9 FE+
صفحه نمایش ۱۰.۹inch, LCD

(Up to 90Hz)

۱۲.۴inch, LCD

(Up to 90Hz)

* به صورت مورب اندازه‌گیری می‌شود و سطح قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه‌های گرد و لنز دوربین، کمتر است.
ابعاد ۱۶۵.۸ x 254.3 x 6.5mm ۱۸۵.۴ x 285.4 x 6.5mm
وزن ۵۲۳ گرم (Wi-Fi)

۵۲۴ گرم (۵G)

۶۲۷ گرم (Wi-Fi)

۶۲۸ گرم (۵G)

دوربین ۸MP Rear Camera

۱۲MP Ultra-Wide Front Camera

۸MP + 8MP Ultra-Wide Rear Camera

۱۲MP Ultra-Wide Front Camera

پردازنده Octa-Core Processor
حافظه ۶GB + 128GB

۸GB + 256GB

۸GB + 128GB

۱۲GB + 256GB

* فضای ذخیره‌سازی موجود منوط به نرم افزار از پیش نصب شده است.

*گزینه حافظه ممکن است بسته به نوع بازار متفاوت باشد.

باتری ۸,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت
* مقدار معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی، مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه‌های تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
سیستم عامل اندروید ۱۳
شبکه و اتصال ۵G*, LTE**, Wi-Fi 6***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v5.3
* خدمات ۵G فقط در مکان‌های فعال شبکه ۵G پشتیبانی می‌شود. به اتصال بهینه شبکه ۵G نیاز دارد سرعت واقعی نیز می‌تواند بسته به بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر تغییر کند.

** در دسترس بودن مدل ۵G بسته به نوع بازار و اپراتور مخابراتی متفاوت است.

*** در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6 ممکن است بسته به نوع بازار، ارائه دهنده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد و به اتصال بهینه و روتر Wi-Fi 6 نیاز دارد.

صدا Dual Speaker by AKG, Dolby Atmos
قلم S Pen (BLE not supported) in-box
امنیت Samsung Knox
مقاومت در برابر آب استاندارد IP68
* استاندارد IP68: بر اساس شرایط تست آزمایشگاهی برای غوطه‌وری در عمق ۱.۵ متری آب شیرین تا ۳۰ دقیقه تعیین شده است که برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. اگر گوشی با این آب‌ها خیس شد، دستگاه را بشویید و خشک کنید. براساس این استاندارد، گوشی در برابر گرد و غبار، خاک و شن و ماسه نیز مقاوم است. توجه کنید که مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است به مرور زمان به دلیل سایش و فرسودگی معمولی کاهش یابد.

 

گلکسی  Buds FE
  Earbud Charging Case
ابعاد ۱۷.۱ x 19.2 x 22.2mm ۵۰.۰ x 27.7 x 50.0mm
وزن ۵.۶ گرم ۴۰.۰ گرم
بلندگو ۱-way
میکروفون ۳ mics (2 outer + 1 inner)
باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعت (اسمی) ۴۷۹ میلی‌آمپر ساعت (اسمی)
* ظرفیت معمولی توسط سامسونگ با استفاده از نسخه از پیش منتشر شده گلکسی Buds FE آزمایش شده است. ظرفیت معمولی، میانگین ظرفیت تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه‌های تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
زمان کار تا ۶ ساعت / به طور کلی تا ۲۱ ساعت (ANC on)
تا ۸.۵ ساعت / به طور کلی تا ۳۰ ساعت (ANC off)
* ایربادزها تا ۶ ساعت با ANC روشن و حداکثر ۸.۵ ساعت با ANC خاموش کار می‌کنند. عمر باتری آنها در صورتی که هم بادزها و هم کیس هر طور تا ۱۰۰ دصد شارژ شوند، به طور کلی تا ۲۱ ساعت با ANC روشن و حداکثر ۳۰ ساعت با ANC خاموش خواهد بود. زمان پخش صدا، توسط همگام کردن گلکسی Buds FE پیش‌تولیدشده با گوشی هوشمند جدید گلکسی و تنظیمات پیش‌فرض از جمله ANC روشن مورد آزمایش قرار گرفته است. عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به محیط شبکه، الگوهای استفاده و عوامل دیگر بستگی دارد.
زمان مکالمه تا ۳.۵ ساعت / به طور کلی تا ۱۳ ساعت (ANC on)
تا ۴ ساعت / به طور کلی تا ۱۴ ساعت (ANC off)
* ایربادزها تا ۳.۵ ساعت با ANC روشن و حداکثر ۴ ساعت با ANC خاموش، مکالمه صوتی ارائه می‌دهند. عمر باتری آنها در صورتی که هم بادزها و هم کیس هر طور تا ۱۰۰ درصد شارژ شوند، به طور کلی تا ۱۳ ساعت با ANC روشن و حداکثر تا ۱۴ ساعت با ANC خاموش خواهد بود. زمان پخش صدا، توسط همگام کردن گلکسی Buds FE پیش‌تولیدشده با گوشی هوشمند جدید گلکسی و تنظیمات پیش‌فرض از جمله ANC روشن مورد آزمایش قرار گرفته است. عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به محیط شبکه، الگوهای استفاده و عوامل دیگر بستگی دارد.
اتصال Bluetooth® ۵.۲, Auto Switch

Codec: Scalable (Samsung Proprietary), AAC, SBC

حسگرها Proximity, Hall, Touch
سازگاری Android 8.0 or higher with more than 1.5GB of RAM
* برخی ویژگی‌ها ممکن است در دستگاه‌های غیرسامسونگی در دسترس نباشند. در دسترس بودن ممکن است بسته به نوع بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه‌های متصل متفاوت باشد.

 

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا