اخبار تکنولوژی

جزئیات تازه از گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ منتشر شد

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، OnePlus، گوشی هوشمند پرچم‌دار OnePlus 11 خود را در اوایل سال گذشته، طی ماه ژانویه ۲۰۲۳ معرفی کرد و شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ تاکنون افشا شد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند آینده در سه ماهه اول سال بعد به بازار عرضه شود و مشخصات دستگاه باری دیگر همراه با تاریخ عرضه آن فاش شده است. گوشی هوشمند OnePlus 12 به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده و انتظار داریم از رابط کاربری سفارشی OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده کند.

برای نمایشگر، این گوشی ممکن است برخلاف آنچه قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود، دارای یک پنل صفحه نمایش BOE Q10 OLED با اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، وضوح صفحه نمایش QHD+ و نرخ نوسازی LTPO تا ۱۲۰ هرتز باشد. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند احتمالاً از یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که ممکن است قابلیت زوم ۳ تا ۱۲۰ برابری داشته باشد. برای سلفی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی دستگاه پیش بینی می‌شود.

گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ در راه است

در بخش باتری، گفته شده که دستگاه از یک باتری حتی بزرگ‌تر با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت در مقایسه با نسل قبلی خود با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین احتمالاً از ویژگی شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند. همانطور که قبلاً فاش شده بود، اطلاعات دهنده اضافه می‌کند که گوشی هوشمند OnePlus 12 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ عرضه جهانی خواهد شد. انتظار داریم عرضه چین حتی قبل از آن، اواخر امسال، در دسامبر ۲۰۲۳ انجام شود.

وان پلاس یک شرکت چینی تولید کننده تلفن همراه هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی است که در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ ارائه شد. دفتر مرکزی این شرکت در شنژن واقع شده است. وان پلاس در ابتدا به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت BBK Electronics، که صاحب برندهای دیگری مانند اوپو و ریلمی نیز هست، خریداری شد.

وان پلاس با ارائه گوشی‌های هوشمند با مشخصات بالا و قیمت مناسب، به سرعت به محبوبیت رسید. این شرکت با شعار “Never Settle” (هرگز راضی نشو) محصولات وان پلاس خود را در بیش از ۶۰ کشور جهان به فروش می‌رساند. این شرکت در ایران نیز نمایندگی رسمی دارد. در مجموع، وان پلاس یک برند معتبر و محبوب در زمینه تولید تلفن همراه هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی است. محصولات این شرکت با مشخصات بالا، قیمت مناسب و طراحی مدرن، گزینه مناسبی برای کاربران هستند که به دنبال گوشی‌های هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا