اخبار تکنولوژی

اولین تصویر گوشی اوپو Find X6 منتشر شد

شرکت اوپو گوشی Find X5 Pro بر اساس طراحی نسل قبلی خود یعنی Find X3 Pro ساخت. دستگاهی که پنل عقب صاف بوده و طراحی جالبی داشت اما نسخه استاندارد طراحی متفاوتی به نمایش می‌گذاشت. حال به تازگی تصویر اوپو Find X6 فاش شد.

طبق تصویر تازه انتشاریافته از اوپو Find X6، این مدل وجه اشتراکی در بحث طراحی با نسل قبلی نداشته و گویی شرکت سازنده تصمیم گرفت ظاهری کاملا جدید به این مدل ببخشد. براساس تصویر، گوشی جزیره دوربین مستطیل شکلی داشته که سه حسگر دوربین و یک فلاش LED را دربرمی‌گیرد. لوگو Hasselblad نیز در قسمت زیرین جزیره دوربین حک شده که به معنای همکاری این شرکت با اوپو در زمینه توسعه فناوری دوربین است.

برای این منظور همچنین برچسب “Powered by MariSilicon” در کنار یک لنز جدید دیده شده و یک لنز پریسکوپی هم وجود دارد. نسخه ساده X5 از یک لنز تله ۲x سنتی استفاده می‌کرد، X6 از نظر ظاهری ارتقا یافته است.

اوپو Find X6 با طراحی جدید

اوپو Find X6

با فرض اینکه این واقعاً اوپو Find X6 باشد و شایعات درست بگویند، باید یک سنسور ۱ اینچی (۵۰ مگاپیکسلی) در داخل دوربین اصلی، یک ماژول اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی در کنار آن و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی پریسکوپی را مشاهده کنیم. همچنین، این مدل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد.

اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی در دست نیست و انتظار داریم طی رویداد Oppo Inno Day در کنار دو گوشی تاشو نسل جدید شاهد معرفی آنها هم باشیم. اوپو Find X6 محصولات پرچمدار این شرکت چینی هستند که با طراحی تازه و سخت افزاری قدرتمند می‌توانند نظر مخاطب خود را جلب کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا