اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت گوشی لاوا AGNI 2 5G

لاوا اولین بار به دنبال معرفی مدیاتک از چیپست Dimensity 7050 به گوشی آینده لاوا AGNI 2 5G خود اشاره کرد. این اطلاعات اولیه در مورد گوشی آینده به سرعت با یک عکس زنده از قسمت عقب گوشی هوشمند همراه شد.

یک افشا نسبتاً معتبر جدید اکنون ادعا می‌کند که لاوا AGNI 2 5G قیمتی معادل ۲۰۰۰۰ روپیه خواهد داشت. که آن را به یک مدل ارزشمند و با طراحی جذاب تبدیل خواهد کرد.

همانطور که گفته شد AGNI 2 دارای چیپست Dimensity 7050 است که از نظر فنی جدید بوده اما در واقع یک نسخه جدید از Dimensity 1080 است. این چیپست با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

لاوا AGNI 2 5G در راه است

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باشد. وضوح صفحه نمایش ممکن است HD+ باشد. AGNI 2 5G دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۵۵ اینچی با پیکسل‌های مجزا ۱.۰ میکرومتر، دیافراگم f/1.88 و حداقل دو دوربین مجهول دیگر است. همچنین انتظار داریم این گوشی با اندروید ۱۳ عرضه شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن وجود ندارد، اما با توجه به تمام جزئیات موجود، انتظار داریم لاوا AGNI 2 5G به زودی وارد بازار شود. در اخباری مرتبط  شرکت هندی لاوا در نظر دارد بزودی محصولی خوش قیمت و جدید را به نام لاوا Agni 2 5G معرفی کند. این دستگاه جانشین Agni 5G محسوب شده و انتظار داریم بزودی از راه برسد.

لاوا Agni 2 5G قرار است نسبت به نسل قبلی خود چند ارتقا داشته باشد. دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. همچنین دستگاه حسگر اثرانگشتی هم خواهد داشت که با کلید پاور یکپارچه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا