اخبار تکنولوژی

ردمی کی ۷۰ اولترا باتری پرظرفیتی دارد

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه مدل جدید ردمی کی ۷۰ اولترا در بازار خانگی خود چین است. اما شایعات مختلف در حال حاضر مجموعه‌ای از مشخصات آن را قبل از انتشار رسمی فاش کرده است. در حال حاضر، آخرین شایعه حتی جزئیات مربوط به باتری بزرگ برای گوشی هوشمند آینده را به اشتراک گذاشته است.

این غول فناوری چینی قرار است گوشی‌های Redmi K70 Ultra و Note 13 Turbo را در نیمه اول سال جاری عرضه کند. جزئیات مربوط به K70 Ultra در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است و آخرین اطلاعات مشخصات باتری آن را نشان می‌دهد. اسمارت پیکاچو در یک پست جدید در Weibo مشخصات باتری قبلی را به اشتراک گذاشت.

در پست آنلاین ادعا شده بود که Redmi K70 Ultra از یک باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت انرژی می‌گیرد. وقتی یکی از کاربران Weibo از او پرسید که آیا این به معنای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی است یا خیر، کارشناس اطلاعات به سادگی با یک ایموجی پاسخ داد. به عبارت دیگر، ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی احتمالاً باتری است که به گوشی هوشمند جدید انرژی می‌دهد. افشا می‌افزاید که یک تبلت جدید Redmi نیز بزودی در چین عرضه می‌شود.

ردمی کی ۷۰ اولترا در نزدیکی

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K و حداکثر روشنایی حداکثر ۵۰۰۰ نیت باشد. در بخش سخت افزاری، این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 9300 مجهز شده که با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. این همه اطلاعاتی بوده که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر ماند.

ردمی یک برند زیرمجموعه از شرکت شیائومی است که به تولید گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می‌پردازد. این برند در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است.

گوشی‌های ردمی به طور کلی از مشخصات فنی و امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و در عین حال قیمت مناسبی دارند. این موضوع باعث شده است تا این گوشی‌ها برای طیف وسیعی از کاربران جذاب باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا