اخبار

شارپ Aquos S3 کوچکترین گوشی جهان

شارپ Aquos S3 جدیدترین گوشی شارپ است که از تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) در تایوان عرضه خواهد شد. با توجه به رقابت شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل و باقی شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند برای بزرگتر کردن صفحه نمایش و حذف سنسورهای تشخیص اثر انگشت و … ٬ این اقدام شرکت ژاپنی شارپ برای عرضه گوشی های کوچک با صفحه نمایش ۶ اینچی مورد استقبال آن دسته از کاربرانی قرار گرفته است که طرفدار گوشی‌های کوچک و جمع و جور هستند.

ویژگی‌های گوشی شارپ Aquos S3

می توان گفت گوشی شارپ Aquos S3 با حاشیه‌ها و لبه های فوق‌العاده باریک و مانیتور ۶ اینچی خود کوچک ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود. این مدل گوشی شارپ که دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی از نوع LCD است که رزولوشن آن، ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. نکته جالب در مورد شارپ Aquos S3  این است که با وجود استفاده از یک نمایشگر LCD، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ دارد و روشنایی حداکثری پنل صفحه‌نمایش برای این مدل از گوشی شارپ ۵۵۰ نیت در نظر گرفته شده است.
شرکت ژاپنی با ایجاد بریدگی و حفظ حاشیه‌های نمایشگر موفق شده است نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه گوشی جدیدش را به ۹۱ درصد برساند که برای این نوع از گوشی هوشمند رقم قابل قبولی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

شارپ Aquos S3  از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که به معنای قابلیت شارژ سریع ۳.۰ کوالکام برای آن است همچنین سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ روی این گوشی اجرا می‌شود.
Aquos S3
یکی از نکات مهم و حائز اهمیت درباره شارپ Aquos S3 وجود تراشه  اسنپ دراگون ۶۳۰ کوالکام  در این گوشی است که شامل هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 بوده که روی فرکانس  ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کند.
در کنار رم ۲ گیگابایت گوشی Aquos S3 کاربران می‌توانند از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی استفاده کنند. یکی از بهترین ویژگی های این گوشی دوربین آن است که به تبعیت از طراحی دوربین آیفون ۱۰ به دوربین دوگانه مجهز گشته است.
دوربین‌های دوگانه با استفاده از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی به نام های واید و تله‌فوتو با افزایش جذب نور سبب ثبت تصاویر با افکت بوکه می‌شوند که باعث افزایش شگفت انگیز تصاویر ثبت شده می‌گردد.

قیمت گوشی شارپ Aquos S3

این محصول جدید شارپ ۱۱,۹۹۰ دلار جدید تایوان  معادل ۴۱۰ دلار آمریکا قیمت دارد که با درنظر گرفتن تمام مشخصات و ویژگی‌های آن می‌توان گفت قیمت مناسبی بنظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا