اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی Oppo فایند N3

انتظار می‌رود که اوپو نسل سوم گوشی تاشو خود را با نام Oppo فایند N3 به زودی در چین معرفی کند. تایید شده است که همان OnePlus Open است که اولین گوشی تاشو وان پلاس به حساب می‌آید. مورد دوم پیشتر به طور رسمی مورد آزمایش قرار گرفته و انتظار می‌رود اواخر این ماه عرضه جهانی شود.

در همین حال، انتظار داریم Find N3 به چین محدود شود. اکنون، محصول آینده این شرکت در تصاویر رسمی دیده شده که طراحی و همچنین گزینه‌های رنگی آن را آشکار می‌کند. پوسترهایی که ظاهر رسمی دارند، Find N3 را در رنگ‌های سبز، طلایی و مشکی نشان می‌دهند. طراحی گوشی آینده شبیه به رندرهای لو رفته OnePlus Open است.

وجود یک ماژول دوربین دایره‌ای بیرون زده که دارای دو سنسور، یک لنز پریسکوپ و نام تجاری Hasselblad است را تایید می‌کند. این دستگاه دارای فرم فاکتور فشرده با طراحی تخت است. یک خروجی بلندگو در سمت بالا و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار دارند. صفحه نمایش خارجی اصلی دارای حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر است.

Oppo فایند N3 در نزدیکی معرفی

اوپو فایند N3

Find N3 نیز در یک ویدیوی یوتیوب که به‌صورت عملی فاش شده بود، اوایل امروز مشاهده شد. یوتیوبر فاش کرد که چین و چروک روی گوشی تاشو به اندازه Galaxy Z Fold 5 برجسته نیست. دستگاه تاشو آینده این برند نیز در پلتفرم بنچمارک Geekbench نیز رویت شد. طبق پایگاه داده و گزارشات، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه با ۱۶ گیگابایت رم (نوع چینی با ۱۲ گیگابایت رم ذکر شده است) و سیستم عامل اندروید ۱۳ در این مدل تعبیه خواهد شد.

در همین حال، مشخصات فاش شده Find N3 نشان داده که نمایشگر داخلی ۷.۸۲ اینچی و بیرونی ۶.۳۱ اینچی با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و واحد تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد. گویی این گوشی تاشو از یک باتری ۴۸۰۵ میلی آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

باید منتظر ماند تا اوپو و وان پلاس بزودی محصولات تاشو خود را معرفی کرده و عرضه می‌دارد. این دو شرکت محصولات جذابی برای ارائه داشته که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا