اخبار

افشای اطلاعات گوشی‌های کمپانی اوپو برابر با جریمه ۷۵ هزار دلاری از سوی این شرکت

phonearena حتی برخی از این شرکت‌ها به طور عمد اطلاعات محصولی که قصد عرضه آن در آینده را دارند به رسانه‌ها می‌دهند تا آن‌ها این اطلاعات را در فضای اینترنت با مردم و کاربران به اشتراک بگذارند و درواقع اشتیاقی برای استقبال از آن محصول را در مردم ایجاد کنند. اما خیلی عجیب است که شرکت کوچک و نوپایی مانند اوپو کاملا با این کار مخالف است به‌گونه‌ای که هر شخصی که اطلاعات این شرکت و محصولات آن را به خارج از شرکت منتقل کند، ۷۵ هزار دلار جریمه خواهد کرد.

انتشار اخبار و اطلاعاتی قبل از معرفی و عرضه یک محصول نوعی بازاریابی است که از ریسک بالایی برخوردار است چراکه اگر کاربران با محصولی باکیفیت روبه‌رو باشند اشتیاق زودتر عرضه‌شدن آن را در ذهن خود می‌پرورانند و دائما منتظر عرضه آن هستند اما برعکس اگر آن محصول بی‌کیفیت باشد کاربران نه‌تنها برای روبه‌روشدن با آن محصول اشتیاقی ندارند بلکه از آن دلسرد هم می‌شوند. حتی امکان دارد رقبای شرکتی که اطلاعاتی از محصولش را انتشار داده است، از قابلیت‌های آن محصول مطلع شوند و درنهایت از آن قابلیت‌هایی که آن محصول دارد در طراحی و تولید محصول شرکت خودشان کپی کنند.

درصورتی که به دو دلیل منفی که از درج اطلاعات و مشخصات محصولی که هنوز معرفی نشده است نگاهی بیاندازیم می‌توانیم حق را به کمپانی اوپو بدهیم و دقیقا دلیل اینکه این کمپانی علاقه‌ای به استفاده از این روش از بازاریابی برای معرفی محصول خود را ندهد به خوبی درک کنیم. از این‌رو کمپانی اوپو تمامی کارمندان و نمایندگانی که از اطلاعات تمامی محصولات مطلع هستند را تهدید کرده است که در صورت هرگونه افشای اطلاعات آن‌ها را ۷۵ هزار دلار جریمه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا